Binance Borsası

Merhaba, Yabancı!

Burada yeni gibi görünüyorsunuz. Eğer katılmak istiyorsanız düğmelerden birine tıklayınız.

coinforumgentr

Hakkında

Kullanıcı Adı
coinforumgentr
Katıldı
Ziyaretler
274
Son Etkinlik
Roller
Member
Puanlar
76
  • Adhive İco incelemesi

    Adhive İco incelemesi

    Merhabalar, bugünkü incelememiz AdHive isimli ico üzerine olacak.
    AdHive nedir?
    İcoBench puanı 4.7 olan reklamcılık sektörü üzerine çok konuşulan bir projedir.
    Digital reklamcılık sektörü üzerine olan bu proje benim ilgimi fazlasıyla çekti. Proje 2016 yılından beri geliştiriliyor.
    Her gecen gün klasik reklamcılık açık hava reklamcılığı dediğimiz sektör yerini digital reklamcılığa bırakıyor. Çünkü insanlar teknolojinin gelişmesi ile birlikte daha fazla İnternet üzerinde zaman geçiriyorlar. AdHive ise digital reklamcılık sektöründe üst düzey bir proje ile geliyor.
    İcobench bilgilerinde proje bilgilerinde ülke olarak Estonya'yı görmem beni dahada heyecanlandırdı. Dünya üzerinde teknolojiye en çok yatırım yapan ülke Estonya'dır. Biliyorsunuz ki dünya çok hızlı değişiyor, önümüzdeki yıllarda üretim olarak bilgi ve teknoloji önem kazanacak. Ne sanayi nede tarım, önümüzdeki yılların değeri bilgi olacak. Projenin ilk ayağı Rusya ve Amerika'da başlayacak ve daha sonra tüm dünyaya yayılacaktır. Her neyse gelelim projeye, arkadaşlar AdHive , dünyada ilk yapay zeka kontrolünde olan küresel influencer marketing ve native advertising üzerine odaklanmıştır.
    Reklamcılık sektörüne yabancı olanlar için öncelikle bu anahtar kavramları açıklamak istiyorum.

    Influencer Marketing nedir?
    Youtube,Twitter,Facebook,Pericope,İnstagram vs her türlü sosyal medya sitesinde yüksek takipçi sayısı olanların anlaştıkları markaları sosyal medya hesabını kullanarak reklamını yapmasıdır.
    Sosyal medya fenomenlerini incelerseniz neredeyse TV kanallarından fazla izlenmeleri var ve bu tarz reklamlar hedef kitleyi çok güzel yakalamanızı sağlıyor. Bence reklamcılığın en büyük yükselişi gelecek yıllarda influencer marketing alanında olacaktır. Araya birde küçük bir bilgi sıkıştırayım; Digital reklamcılık sektörü 2017 yılı itibari ile TV reklam piyasasını geçmiştir. Gelecek yıllarda ise sürekli olarak katlamaya devam edecektir.

    Native advertising nedir?
    Türkçe karşılığı doğal reklam anlamına gelir. Farklı bir değişle buna gizli reklamlar dersek daha doğru olacak. Örneğin Türkiye'de onedio sitesinde pek çok içerik bulunmaktadır, özellikle bu içeriklerin arasına gizlenmiş bazı reklamlar oluyor. Örnek vermek gerekirse en iyi patates kızartma yöntemleri isimli bir yazınsal içerikte araya burger kingin enfes patatesleri kadar olmasa da şeklinde bir cümle yerleştiriyor.
    Okuyucu ise bunu tam olarak reklam olarak algılayamıyor. Arkadaşlar, reklamcılık sektörü ile bir ara ilgilendim emin olun bundan daha iyi bir reklamcılık örneği yoktur. Normalde insanlar reklama karşı önyargılıdır fakat reklam olmadığını düşündüğü bir durumda reklama maruz kalırsa markaya karşı önyargı ve direnç kırılır. Böylece marka zihninizde yer etmeye başlar hemde olumlu bir şekilde. Örneğimizde dediğimiz gibi enfes patates kızartması yapan markamızın patateslerinden hemen gidip alacak değilsiniz, fakat bir alışveriş merkezine gittiğiniz zaman çeşitli markalar arasında seçim yapacağınız an oraya gizlenen küçük reklam sizi aşina olduğunuz markaya yönlendirecektir. Bu tarz reklamların maliyetleri de çok düşüktür ve maliyetlerine oranla çokta güçlü etkileri vardır. İzleyici tarafından her yerde kullanılan bilindik bir marka imajı yaratılmasını sağlar. 2016 yılında 40.2 milyar dolarlık bir piyasaya sahip olan native advertising 2020'ye kadar 85.5 milyar dolara yükselmesi bekleniyor. (AdYouLike'a göre)

    Problem nedir?
    Yukarıda vermiş olduğum reklamcılık türleri örneklerinin uygulanması günümüzde epey zor oluyor. Hem reklam veren açısından, hemde reklam alan İnternet içerik oluşturucuları açısından. Sosyal medyada fenomen olmak için can atan gençlerin AdHive'ye ilgi göstereceğini düşünüyorum. Biliyorsunuz ki ülkemizde son 2-3 yıldır bir Youtube kanalı furyası başladı. Hatta Youtube kanalı açmak ülkemizde işkur kapsamına alındı ve destekler verilmesi gündeme geldi. 10-15 yaş arası hemen hemen her çocuğun bir kez kanal açma girişimi mutlaka olmuştur. İyi kötü izlenmeye sahip irili ufaklı pek çok kanal var fakat bu kanallar youtube hizmetinin kendilerine sunduğu google reklamlarından sadece para kazanabiliyorlar. AdHive sayesinde artık farklı kapılarda içerik üreticileri için açılacak.

    AdHive nasıl çalışır?
    Evet, reklamcılık terimlerine ve bu alandaki probleme değindikten sonra Adhive bize nasıl çözümler sunacak bakalım.
    Yazının başında dediğim gibi yapay zeka devreye giriyor, ses tanıma ve yüz tanıma gibi karışık bir algoritmayla reklam verenler için en ideal sosyal medya fenomenlerini bulacağını iddia ediyor. Ses tanıma ve yüz tanıma özellikleri sayesinde ödemeler otomatik bir hal alacak.
    X kişisi gerçekten Y markasını sesi ve yüzü ile Youtube üzerinde 2 dakikalık videoda tanıtıp tanıtmadığı sistem tarafından otomatik algılanacak ve akıllı sözleşmeler aracılığı ile ADH tokenler ile ödeme yapılabilecek. (Ödeme yöntemi olarak diğer kripto para birimlerinin de kullanılabileceği belirtiliyor fakat ADH kullanılması çeşitli bonuslarla teşvik edilmiş. Sadece diğer kripto paralar değil aynı zamanda fiat para birimleride kullanılabilecekmiş.) Yapay zeka her gecen gün daha iyi tahminler yaparak kendini geliştirecek böylece AdHive her gecen gün reklam veren sayısı artacak.

    Aşağıdaki görselde AdHive projesinin temel çalışma prensibini görebilirsiniz.

    AdHive İco bilgileri
    İco hakkında bilgi verecek olursam tokenlerin %60'ı satılacak, %16 ağın büyümesi için, %11 kurucular için, %3.5 bounty ve benzeri hibeler için, %2 yedek fon ve %1 yasal uygunluk - hukuk giderleri için ayrılmış.
    Ön satış 30 ocak 6 şubat arasındaydı ve tamamı şuan satılmış görünüyor. 21 şubat - 14 mart arasında 1.faz token satışları başlıyor.
    Bu satışlarda 1 EHT karşılığında 5000 - 5750 arası ADH token alabilirsiniz. (%15' bonus var) Bu satış evresinde toplam 12 milyon dolarlık satış yapılacak.

    AdHive hakkında merak ettiklerinizi sorabilirsiniz, elimden geldiğince bilgim dahilinde açıklamaya çalışırım.

    Detaylı bilgiler için aşağıdaki bağlantıları inceleyebilirsiniz.
    Bağlantılar
    Resmi web sitesi; https://adhive.tv/
    Beyaz sayfası; https://adhive.tv/adhive_whitepaper.pdf
    Twitter sayfası; https://twitter.com/AdhiveTv
    Telegram grubu; https://t.me/adhivetv
    Facebook sayfası; https://www.facebook.com/adhivetv
    İcoBench; https://icobench.com/ico/adhive


    Yazar hakkında:
    BTT username: coinforumgentr

    ETH: 0x31720F8E9A9acEfE102C450764e5F1a0F5BC985c

    VxMisantropistkriptokadınJKyoTo_Moon
  • JoyToken İncelemesi

    Joytoken nedir?
    Oyun endüstrisi için geliştirilmiş bir altyapı protokolüdür. Kumarhane tokenlerinin geleceğinin olduğunu daha önceki yazılarımda belirtmiştim.
    Funfair, EDG, trueflip... Çünkü kumar sektörü blokchain teknolojisinin kullanılacağı ilk sektörlerden biridir. Yani yatırımlarınız diğer projelere daha hızlı fiyatlanma gösterebilir.
    Joytoken'in icosu mart ayına bitiyor ve haziran ayında playcosmo'da ilk oyunları yer alacak.

    Joytoken ne işe yarar?
    - Anonim olarak kumar yada oyun oynayabilirsiniz.
    - Oyunlar %100 adil ve şeffaftır. (Blockchain tabanlı olduğu için)
    - Oyun geliştiricilerine oyunlarını tanıtmak için imkan verir ve geliştirdikleri oyunun pazarlama işini üstlenir.

    (Başarılı tüm projelere bakarsak hep bir şeyleri bir araya getirmişlerdir. Örneğin youtube videoları, facebook insanları, yemeksepeti restaurantları, amazon ve gittigidiyor gibi siteler satıcıları, meşhur taksi uygulaması uber ise taksileri. Youtube 1 tane bile içerik üretmez, yemeksepeti size yemek hazırlamaz, uberinde hiç taksisi yoktur, fakat kendi alanlarının en büyükleri konumundalar. Joytoken'de oyun geliştiricilerinin uğrak yeri olma potansiyeli taşıyor.)

    Joytoken yasal mı?
    PlayCosmo Casino İngiltere, Malta ve Curacao'da lisanslıdır.

    Joytoken'in diğer casino coinlerinden farkı var mı?
    Joy tokenin diğerlerinden olan farkı geliştiricilere kapısının açık olması.
    Bir geliştirici joy token üzerinden oyun yaratıp bunu akıllı sözleşme ile üzerine lisanslayabilir.
    Bu lisanslı oyununu operatörler üzerinden kullanıcılara ulaşmasını sağlayabilirler.
    Joytoken ayrıca geliştiricilerin hazırladığı oyunun pazarlama işini üstleniyor.

    Joytoken nasıl çalışır?
    Aşağıdaki videodan Türkçe olarak çalışma sistemini incelebilirsiniz;

    Joytoken resmi web sitesi: https://joytoken.io/tr/

    Joytoken telegram sayfası: https://t.me/joytoken

    Joytoken Twitter adresi: https://twitter.com/JoyToken

    MisantropistkriptokadınJadmin
  • SocialMedia Market İco İncelemesi

    SocialMedia.Market İco İncelemesi

    Merhaba, bugün inceleyeceğimiz ico'nun ismi SocialMedia.Market (SMM) olacak.

    SMM nedir?
    Social media market isimli ico digital reklamcılık üzerine geliştirilen bir projedir. Daha önceki incelemelerimizde Adhive isimli bir ico incelemesi yapmıştık, SMM ile hemen hemen benzer özellikteler.

    Problem nedir?
    2017 yılından itibaren digital reklamlar hacim olarak modası geçmiş tv reklamlarını geçti. TV reklamlarının bu yenilgisinin en büyük sebebi hedef kitle tespitinin çok zor olması. TV karşısında her türlü ilgi alanına sahip insan bulunuyor. Digiturk futbol maçı üyeliği reklamını izleyen bir ev hanımı için bu reklam hiç bir şey ifade etmez. Fakat İnternet ortamında futbol içerikli sayfalara verilen reklamlar hedef kitleyi boş geçmez.
    Fakat sorunlar hala bitmedi, şimdide adblocklar var (reklam engelleyici programlar) yapılan araştırmalara göre İnternet kullanıcılarının %47'si reklam engelleyici programlar kullanıyorlar. (Ne yalan söyleyebilirim ki bende kullanıyorum)

    İkinci bir problemse reklam alanların sahte tıklamalarla hileli gelir elde etmesi ve dolayısı ile reklam verenin parasının çöpe gitmesi anlamına geliyor. Bu oranda %36 civarlarında bulunmaktadır. (Ne yalan söyleyebilirim ki, farklı bir ip adresi olan pc'ye oturduğum gibi ilk işim youtube kanalımın reklamlarına tıklamak oluyor.)

    Influencer Marketing Yükselişi
    Daha önceki yazılarımda Influencer Marketing hakkında tanımlamalarda bulunmuştum, okumayanlar için tekrar kısaca özetleyelim.

    • Nedir Influencer Marketing?

    Youtube,twitter,perscope gibi her türlü aklınıza gelen sosyal medya sitelerinde, yüksek takipçi - izleyici kitlesine sahip olan kişilerin ürün tanıtımı yapmasıdır. Bu genellikle içerikle birlikte sunulur, bu yüzden reklam olarak algılamazsınız, reklam içeriğin doğal işleyişi arasına konulmuştur. Bu reklama örnek verecek olursam çok sevdiğim ve komik bulduğum kamusal mizah kanalından bir örnek vereceğim. (Buraya tıklayarak izleyebilirsin) videoda İngilizce öğrenimi üzerine bir video çekmişler fakat videonun sonunda bir uygulama reklamını da tanıtmadan geçmiyorlar. Reklam o kadar aklımda kaldı ki İngilizce öğrenmeye çalışan bir arkadaşıma tavsiye olarak uygulamadan bahsettim. Üstüne bakın yapmış oldukları reklamı birde buradan biz replaylamış oluyoruz. Reklam maliyeti olarak ise bu reklam tahmimce en fazla 1000 liradır. 1000 lira ile tv reklamı verseniz sadece 3 saniyelik tek gösterim hakkı kazanırsınız ve muhtemelen 1 tane bile üye kazanamazsınız. Google reklamı verseniz yine geri dönüşler sizi tatmin etmez. Ama şöyle bir infulencer reklam yaparsanız ucuz ve etkili bir çözüm yaratmış olursunuz.

    Pazar Hakkında
    Influencer Marketing sektörü 2020 yılına kadar 10 milyar dolar hacme ulaşılacağı öngörülüyor.
    SMM projesi de önümüzdeki yılları etkisi altına alacak kripto - blokzincir teknolojisi ile Influencer Marketing sistemini bir araya getiriyor.
    Kripto ve Influencer Marketing iki yükselen değerdir. Bu yüzden Influencer Marketing üzerine yapılan her kripto projesi ilgimi fazlasıyla çekiyor.

    Yapılan araştırmalara göre geri dönüşü olan en yüksek olan reklam türü Influencer Marketing. Reklam verenler harcadığı her 1 dolar için 11.69 dolar olarak geri dönüş almışlar. Yukarıda bahsettiğimiz gibi digital reklamcılık yükseldi ve sonrasında adblok yazılımlarla darbe yedi. Şimdi ise yeni başlangıç Influencer Marketing olacak. Araştırmalara göre yine insanlar bir ürün almadan önce yorumları ve ürünü kullananların değerlendirmelerini dikkate alıyor. Youtube'de karşınıza çıkan atlanabilir reklamlar ile sevdiğiniz bir youtuberin ürün incelemesi yapması bir değildir. Ayrıca içerikle birlikte reklam birleşik olduğu için hiç bir şekilde reklam engellenemiyor. Zira reklam engellenirse içerik diyede bir şey kalmaz ortada.

    İnsanların sosyal medya ve İnternet üzerinde geçirdikleri zaman sürekli artıyor. Buda reklamcılık için büyük biraz pazar yaratıyor.
    İnternetten alışverişin kolay ve güvenilir hale gelmesi ile (kripto paraların sağlayacağı hız ve güven) digital reklam sektörünün gelecekte dahada büyümesine sebep olacaktır.

    SMM gibi projelerde reklam veren ve reklam alanların arasındaki iletişimi hızlandıracağı için yine pazarın büyümesine katkı sağlayacaktır.
    Özellikle şuan Influencer Marketing reklamlar kapalı kapılar ardından dönüyor. Binlerce izlenme yada görütülenme alan pek çok yazar yada video içerik üreticisi reklam verenler kendileri ile irtibata geçmediği için reklam alamıyor. Kendilerinin sponsor aramaya çalışması ise genellikle zaman kaybı oluyor. Yine reklam verenler nasıl irtibata geçeceklerini ve nasıl sonuç olacaklarını bilemedikleri için uzun ve meşakkatli bu sürece girişmek istemiyorlar. Bu sorunların çözülmesi ile beraber pazarın katlanarak büyümesi olası görünüyor.

    Buraya tıklayarak SMM projesinin hazırlamış olduğu pazar araştırmasını inceleyebilirsiniz.

    Bu arada SMM projesinin, gerek beyaz sayfa gerek teknik raporlar çok özenli ve detaylı hazırlanmış. Yazının en altındaki bağlantılar kısmından beyaz sayfasını da görebilirsiniz. Adamlar çarşaf çarşaf yazı döktürmüşler, teknik diğer incelemeler hariç beyaz sayfa olarak 83 sayfa yazı döktürülmüş. İco incelemelerinde web siteleri ve hazırlanan raporlara verilen emek benim için çok şey ifade ediyor. 10 sayfalık whitepaper hazırlayan icoya şahsen yatırım yapmam. SMM gibi detaylı rapor hazırlayan icolara daha çok güveniyorum.

    SocialMedia Marketin özellikleri

    • Şeffaf ve rekabetçi bir pazar yaratır, açıkçası şuan uygulanan Influencer Marketing alanında yeterince rekabet yoktur.Çünkü reklam verenlerin bu tarz reklamlara erişimi kısıtlıdır ve seçenekleri azdır. Daha fazla seçenek sahibi olabilmeleri dolayısı ile rekabeti getirecek, rekabette kaliteyi.
    • Influencer Marketing reklam alan ve veren açısından zaman tasarrufu sağlar.
    • Reklamların geri dönüşünü ölçülebilir hala getirir, verimlilik konusunda garanti verebilir.
    • Düşük maliyetli işlemler.
    • Blokzincir teknolojisi ve akıllı sözleşmeler.
    • Basit ve hızlı çözümler.
    • Reklam verenler, reklam alanlar, ajanslar ve token sahipleri ile birlikte güçlü bir ekosistem.
    • ETH tabanlı emanet sistemi ile güvenilir ödeme.
    • Kimlik doğrulaması; iki faktörlü kimlik doğrulama, website, blog yada kanalların mülkiyetinin doğrulanması.
    • Uygulama içerisinde; CRM sistemi, sohbet uygulaması ve akıllı Sözleşme şablonları...
    • Anlaşmazlıklar için çeşitli çözüm yöntemleri. (Anlaşmazlıklar için pek çok çözüm yöntemi yazılmış anladığım kadarı ile arkadaşlar uygulama içerisinde eğer token sahibi biriyseniz hakem olabiliyorsunuz, anlaşmazlıkları gidererek tekrar token kazanabiliyorsunuz.)
    • Kripto ile küresel anlamda kolay ödeme, küresel reklam planlamaları...
    • Reklam verenler için uygun Influencer veritabanı ve sistem tavsiyeleri.

    SMM ödemeleri nasıl yapılır?
    Ethereum tabanlı platform üzerinden emanet sistemi ile ödeme yapılır. İçerik üreticisi reklam alanın işi bitirip teslim etmesine kadar geçen sürece reklam verenin ödediği ücret emanet havuzunda bekletilir. Böylece olası mağduriyetler giderilmiş olur.

    SMM tokenleri HDOL için teşvik ediyor
    Projelerde dikkat ettiğim hususlardan biride hdol'a teşvik edici özelliklerin bulunmasıdır. Tokenin borsa sonrası değer kazanması açısından etkili olacaktır.
    Social media marketin token sahiplerinin tokenlerini satmayıp tutması ve biriktirmesi için çeşitli teşvikleri var. Elinizde 5.000 ile 15.000 arası token tutarsanız platform üzerinde bazı ayrıcalıklar kazanıyorsunuz. Analatik verilere ulaşım, reklam istatistikleri, özel danışmanlık hizmetleri, blog yada kanalınızı geliştirmek için stratejik eğitimler gibi pek çok ayrıcalığa sahip olabiliyorsunuz.

    İCO hakkında bilgiler
    SMM projesi ico değerlendirmesi açısından çeşitli uzmanlardan yüksek puan almıştır. En bilindik İCO değerleme sitesi olan İcoBench puanı 4.4'tür. İco bench değerlemesini okumak için buraya tıklayabilirsiniz.
    Trackico.io üzerinden ise 5 tam puan almıştır, buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz.

    İco öncesi ön satışta toplam 7 553 358,45 SMT satılmıştır, toplam 1 286.86 ETH toplanmıştır. İco satışına katılmak için kullanabileceğiniz ödeme yöntemleri ETH, BTC, LTC, XRP, BCH, DASH, DOGE, ETC, NEO, XMR, ZEC olarak tanımlanmıştır. Token başı fiyat olarak ise ico öncesi 1 ETH = 3,000 SMT belirlenmiştir. En az katılım miktarı ise 0.1 ETH olarak belirtilmiştir.

    Aşağıdaki bağlantıları ziyaret ederek SMM hakkında daha fazla bilgiye sahip olabilirsiniz.

    Bağlantılar
    Resmi web sitesi: https://socialmedia.market/
    Beyaz sayfa: https://socialmedia.market/assets/pdf/SMM_White-Paper_eng.pdf
    Telegram grubu: https://t.me/joinchat/B3UENkIW3R9A6v_4KnpOZQ
    Twitter sayfası: https://twitter.com/SocialMedia_io
    Facebook sayfası: https://www.facebook.com/Socialmedia.market.io/

    Youtube kanalı içinse buraya tıklayınız.


    Yazar hakkında
    BTT username: coinforumgentr

    kriptokadınKyoadmin
  • Deex Coin İco İncelemesi

    Deex Coin İco İncelemesi

    Size bir ico dan bahsetmek istiyorum. DEEX COIN. Daha önce airdroplarla ilgili gönderide bahsedildi ama ayrıntılı anlatıp birçok insanın faydalanması için ayrı bir gönderide paylaşmak iyi olur gibime geldi. Yöneticiler de izin verirse hepimiz için kazançlı bir yatırım olabilir diye düşünüyorum.

    Deex coin nedir?

    Deex Exchange isimli yeni açılacak bir borsanın kendi coinidir. Binancedeki bnb ve kucoindeki kcs yle aynı mantıkta olan bir coin. Toplam 100 milyon adet deex coin olacak. Bunların yüzde 25 lik kısmı (yüzde 15 i ico geliştiricilerine , yüzde 7 si danışmanlarına ve yüzde 3 ü reklamlara) yatırım dışı unsurlara ayrılmıştır. Yüzde 75 lik kısım ise yani 75 milyon coin ico öncesi ve ico yatırımcılarına ayrılmıştır.

    İco öncesi yatırım bitmiş olup 10 Ocaktan 25 Ocak a kadar 0.16$ dan yaklaşık 26 milyon deex coin satılmış. Şu anda ise ico döneminde yüzde 15 lik indirimle 0.17$dan satışına devam ediliyor ve bugüne kadar toplam 33 milyon satılmış. Yani 25 ocaktan bu yana 1 haftada 7 milyon token satılmış. 1 hafta daha yüzde 15 indirimle 0.17$dan satışı yapılacak. 28 Şubata kadar da bu ico satışları bitecek. Muhtemelen indirimleri azalarak devam edecek.

    Deex Coin neden değerlenecek?

    Öncelikle bunun için deex borsasının tercih edilmesi gerekiyor. Peki neden tercih edilebilir bu borsa onu değerlendirelim. Borsa faaliyete geçtiğinde başlangıçta deex bitcoin ethereum gibi 10 kripto paranın değişimi yapılacak. Hedefleri borsa kullanıcılarının kendi ülkelerinde bulunan para birimlerine göre para yatırma yöntemlerini kullanarak değişim yapmalarını sağlamak ayrıca güvenilir ve kullanışlı bir platform oluşturmak. Bu ay içinde 10 ülkede (başta Türkiye, Almanya, Rusya, İspanya, İtalya, Kazakistan, Malta) olmak üzere kripto para Atm si koyacaklar.
    Bu borsanın bir avantajı da merkezi olmayan bir borsa kurmayı hedefliyorlar. Bu da binance gibi merkezi borsaların, bulunduğu ülkeler tarafından borsaların el konulması yasaklanması devletleri tarafından manipüle edilmesi gibi tehlikelerini ortadan kaldırıyor. Yani merkezi olmadığından herhangi bir devlet bu borsayı kapatamaz hesaplarına el koyamaz. Ayrıca yukarıda da dediğim gibi bu borsada kendi para birimimizle değişim yapmak mümkün. Bu da kripto para satın almak için kendi düşük işlemli borsalarına mecbur kalan tüm kullanıcılarının bu borsaya kayması demek. Türk borsalarının bitişi olarak düşünebiliriz. Ayrıca Deex basın bülteninden yapılan açıklamaya göre "kuruluştan itibaren tek bir hacklenme olayı yaşanmayan son derece hızlı ve güvenilir bir platform olarak tanımlanan BitShares 2.0 (Graphene) block zinciri" ile çalışıyoruz. Kısacası bu coin bitshares 2.0 platformu üzerine kurulu, bu da bir saniyede 100.000 işlem yapabilme kapasitesi anlamına geliyor. ne kadar hızlı olduğunu anlamak için örnek vermek gerekirse ripple bir saniyede 1.500 işlem yapabiliyor.
    deex exchange; merkezsiz, ülkesiz, internet ortamında sürekli gezici bir borsa olacak, kapatılması, ceza kesilmesi, vergilendirilmesi gibi uygulamalara hiçbir zaman maruz kalmayacak.

    Bu borsanın ileride binance bittrex kucoin gibi borsalara çokça üstün olduğunu düşünüyorum. Ciddi manada kullanıcı bu borsalara kayacaktır ve bu borsayı ne kadar fazla kullanan olursa kendi coini de o kadar değerlenecektir. Deex exchange geliştiricileri 388 kat değerleneceğini iddia ediyor. Benim görüşüm 10$ civarına çıkması olası. Bu da 4 5 ay içinde gerçekleşebilir.

    Deex token almak için buraya tıklayabilirsiniz.

    Bağlantılar
    Resmi web sitesi: https://deex.exchange/
    Beyaz sayfa: https://www.deex.exchange/docs/DEEX_wp-2.0_eng.pdf
    Twitter hesabı: https://twitter.com/deex_exchange
    Telegram sayfası: https://t.me/deexexchange


    Yazar hakkında:
    BTT username: coinforumgentr

    kriptokadınadmin
  • İCO yatırımında dikkat edilmesi gerekenler

    İCO yatırımında dikkat edilmesi gerekenler

    İco Nedir?
    ''ICO'nun açılımı Initial Coin Offering olarak geçiyor Türkçe karşılığını halka arz olarak yansıtabiliriz. Bunu daha basit bir örnekle anlatmamız gerekirse şöyle açıklayalım:

    A şahsının, firmasının bir projesi var diyelim ve bu projenin toplam maliyeti 1 Milyon Euro,
    Ancak A şahıs, firmasının bu projenin maliyetini karşılayacak gücü bulunmuyor bu sebeple proje için para toplamak zorunda,
    İşte bu noktada A şahıs, firması proje için gerekli olan parayı toplamak için oluşturduğu coini satışarak sunarak projelerini halkın beğenisine sunuyor ve beğenen kişiler A şahıs, firmasından proje için oluşturulan coini satın alıyor.

    Eğer hâlâ kafanızda soru işareti varsa şu örnek işleyişi daha iyi anlamınızı sağlayabilir.

    A süt firmasının yeni bir tesis kurmak için paraya ihtiyacı var diyelim,
    A süt firmasının yeni bir tesis kurmak için gereken parayı karşılama gücü yok,
    A süt firması bu parayı karşılamak için hisselerini halka arz ederek yeni tesisi için fon topluyor,
    Eğer siz A süt firmasının yapacağı işlere güvenir ve hisse satın alırsanız hem A süt firması projeleri için gerekli olan parayı topluyor hem de siz A süt firmasından hisse satın almış oluyorsunuz. ''

    Şimdi gelelim asıl meseleye: İyi bir ICO nasıl seçilir?

    Şunu bilmelisiniz ki ICO seçimi yapmak samanlıkta iğne aramaya eş değerdir. Piyasada çok fazla yanıltıcı ICO olmasının yanında fon topladıktan sonra ortalıktan yok olan ICO'ların sayısı azımsanmayacak kadar fazla. Tüm bu olumsuzluklar ICO'ların adını kötüye çıkardığı için, yatırımcıların uzak durması şaşırtıcı değil, ancak tüm ICO'lar böyle olmak zorunda değil. Bu yazıda ICO seçerken nelere dikkat etmeliyiz, iyi bir ICO nasıl anlaşılır bunlar hakkında bir kaç ipucu vermeye çalışacağım.

    Öncelikle ilk adımımız ile başlayalım;

    1.Domain

    Çoğu kişinin dikkat etmediği bu adım bana göre dikkat edilmesi gerekenlerin başında geliyor. X ICO'sunun resmi websitesine girdik her şey iyi güzel gözüküyor ama domain sorgulamasında X ICO'sunun domainin yalnızca 1 yıllığına kaydedildiğini görüyoruz. Bana göre en azından 3 yıllığına kaydedilmiş olmalı ve yan domainler satın alınmış olmalıdır.

    Örneğin .com alan adı ile satış yapılıyorsa .net .org domainlerinin de satın alınıp olası bir dolandırıcılığın önüne geçilmiş olması gerekir.

    Bunun nedeni ne olabilir? X ICO'su neden büyük paralar toplayacağı projesinin domainini 1 yıllığına kaydetmiş olsun ki siz olsanız güvendiğiniz projenin domainini 1 yıllığına kaydettirir misiniz?

    Yine domain sorgulamasında X ICO'sunun alan adının kimin adına kayıtlı olduğuna bakıyoruz. Kayıt bilgileri gizli mi? Bir şahıs adına mı kayıt ettirilmiş yoksa bir firma mı? Şahıs adına kayıt ettirildiyse bu şahısın X ICO'su ile alakası var mı? Proje içerisindeki konumu nedir? Bu soruları ICO'yu araştırarak cevaplıyoruz.

    2.Proje

    Herhangi bir yatırım yaparken ilk olarak bakmamız gereken şey nasıl ki projenin kalitesiyse ICO seçimi yaparken de buna dikkat etmemiz gerekiyor. X firmasının bir projesi var ve fon toplamak istiyor. Biz yatırımcı olarak projeyi sorgulamak zorundayız, X ICO'su projesine güveniyor olabilir hatta siz de güveniyor olabilirsiniz ama ya diğer insanlar onlar güvenecek mi? X firmasının projesi gerçekten ilgi çekecek bir proje mi?

    Tüm bu soruları cevaplamak zorundayız unutmayın ki bir ICO'ya yatırım yaparken aslında bir şirkete yatırım yapmış olursunuz eğer şirket halka hitap etmiyorsa sattığı ürünler satılmıyorsa sizin yatırımınız değer kaybeder. Bir projenin yeterince kaliteli olması o projenin insanlar tarafından kabul edileceği veya kesinlikle gerçekleştirileceği anlamına gelmez.

    Örneğin ben de bugün bir ICO oluşturup projemin insanların bir yatırıp on alacakları bir platform kurmak olduğunu söyleyebilirim. Ancak bunu yapabilme ihtimalim var mı? Akla mantığa uyuyor mu uymuyor. Eğer seçtiğiniz ICO'nun projesi mantığınıza uymuyorsa uzak durmalısınız.

    3.WhitePaper

    X ICO'sunun projesini beğendiniz, projesinin gerçekleşebilme ihtimalini insanlar tarafından kabul görme ihtimalini ölçtünüz tarttınız peki şimdi ne yapacaksınız? Bunun cevabı projenin whitepaperını okumak.

    Whitepaper bir proje hakkında tüm bilgileri vermesi gereken bilgi kitapçığıdır. Projenin fikrinden tutun, projenin işleyişine, gelecek hedeflerine, bir sonraki adımlarına, kazanılan tutarların nerelere harcanağına vs kadar tüm bilgileri vermesi gerekir.

    Eğer whitepaper sadece projenin fikri ve işleyişi hakkında bilgi veriyorsa uzak durun. Kaliteli bir projenin gizli kalan hiçbir yanı olmamalıdır eğer siz bir projeye yatırım yapacaksanız size o projenin geleceği hakkında bilgi verilmek zorundadır. Bunu yapmayı reddeden kaçamak cevaplar veren ICO'lardan uzak durun. Whitepaperlar genellikle İngilizce olduğu için bu adımı İngilizce bilen biriyle tamamlamalısınız eğer bu konuda yardım alabileceğiniz biri yoksa ücretli tercüme yöntemlerine bile başvurmalısınız.

    4. Roadmap

    Roadmap yani yol haritası seçtiğiniz projenin bu zamana kadar yaptığı işleri ve bundan sonra atacağı adımlar hakkında bilgi verir. Burada dikkat etmemiz gereken şey projenin biz farkına varmadan önce attığı adımlar nelerdi, gerçekten yol haritasına yazdıkları şeyleri yaptılar mı? Veya yol haritaları çok basit olan adımlarla mı başlıyor.

    Örneğin:

    2017 Kasım: Projenin fikrini düşündük
    2017 Aralık: Proje için ekip topladık
    2018 Ocak: Projenin coini üretildi
    2018 Şubat: ICO dönemi
    2018 Mart: Borsalarda işlem göreceğiz

    Bu tür yol haritaları olan ICO'lardan kesinlikle uzak durun. Yol haritası kesinlikle ama kesinlikle projenin temel taşlarını taşıyan, taşıyacak olan adımları içermeli. Ve yalan yanlış bilgiler verilmemelidir. Yol haritasında yazan bilgilerin doğruluklarını kesinlikle teyit etmelisiniz.

    5. Ekip

    Projeyi oluşturan ekibi detaylıca araştırmalısınız. Proje ekibinde yer alan kişilerin özgeçmişleri, linkedin profilleri, sosyal medya hesapları, google aramaları bunların tümü sizin için bir eleme kriteri olmalıdır. Dolandırıcılığı hedef alan ICO'lar genellikle fake fotoğraflar ve fake özgeçmişler oluşturarak yatırımcılara güven vermek isterler. ICO ekibinin Linkedin profilini detaylıca araştırın, profilin açılış tarihini, bağlantılarını, daha önce yaptıkları işleri kesinlikle sorgulayın. Sosyal medya hesaplarında yaptıkları paylaşımlara, sosyal medya hesaplarının açılış tarihlerine dikkat edin.

    6. Adres ve Mail adresi

    Projenin ofis adresini kontrol edin biliyorum bu gerçekten zor bir adım ancak bu konu hakkında ufak bir google araması yapabilirsiniz en azından verdikleri adresin fake bir adres olup olmadığını, verdikleri ülke bilgisinde gerçekten öyle bir adres olup olmadığını kontrol edin. Sosyal Medya hesaplarında ofislerinde çekilmiş bir fotoğraf var mı veya gerçekten bir ofisleri var mı bilmelisiniz.

    Bunun yanında aklınıza takılan tüm soruları ICO sayfasında bulunan mail adresine bir mail göndererek iletin size geri dönüş şekillerine, verdikleri cevaplara, geri dönüş sürelerine dikkat edin.

    7. Sosyal Medya

    ICO'nun sosyal medya hesapları sizler için bir kriter olmayabilir ancak bu önemli bir adımdır. Bir ICO sosyal medya hesaplarından sadece ICO'nun satış kısmıyla ilgili paylaşım yapıyorsa bu eksi puandır. Projesini tanıtmalı, proje hakkında bilgiler vermeli etkileşimlerini karşılıksız bırakmamalıdır. Aynı zaman da yine ICO'nun sosyal medya hesaplarının ne zaman açıldığı da önemlidir, ICO tarihinden bir ay önce açılmış ve ICO zamanına kadar sadece ICO ile ilgili paylaşım yapan bir sosyal medya hesabı güven vermez.

    8. Hedef

    Çoğu ICO beklediği satış rakamlarına ulaşamadan satışı tamamlamak zorunda kalıyor. Peki seçtiğimiz ICO'nun böyle bir durumu yaşama ihtimali var mı? Eğer böyle bir durum yaşanırsa soft cap miktarıyla belirttikleri adımları gerçekleştirebilirler mi?

    Ekibin kalitesi bu adım hakkında size biraz ipucu verecektir eğer proje ekibi uzman kişilerden oluşuyorsa soft cap miktarıyla bile size verdikleri sözleri yerine getirebilir. Unutmamalısınız ki proje sattığı coinin borsalarda itibar görebilmesi için ekibin atacağı adımlar çok önemlidir siz hep en kötüsünü düşünüp proje ekibinin minimum tutar ile bile projelerini bir adım öne taşıyabileceğinden emin olmalısınız.

    9. Medya

    Proje hakkında medyada çıkan haberlere dikkat edin. ICO sayfasında var olan medya bağlantılarının doğruluklarını teyit edip, paylaşım yapılan websitelerinin geçmişlerini, piyasa içindeki otoritelerine göz atın. Sıradan bir blog kullanıcısın yatırım yapmayı düşündüğünüz ICO hakkında yazdığı yazı sizin için kriter olmamalı ve ICO bunu websayfasında referans olarak göstermemeli.

    10. Ortaklar

    ICO'larda yer alan ortaklar bağlantılarını araştırın, bu adım önemlidir öyle ki resmi websiteleri Google'da çıkıyor diye partners kısmına Google'yi ekleyen ICO'lar bile bulunmakta. Ortaklar bağlantıları önemlidir, ICO ile belirtilen firmaların herhangi bir bağı var mı? Daha önce bununla ilgili bir paylaşımda bulunmuşlar mı? Ortaklar kısmında yer alan kurumlar proje fikri ile bağlantılı mı? Bu soruları araştırarak cevaplamak zorundasınız.

    Unutmayın ki en ufak bir yalan bile size ICO hakkında bir ipucu verebilir!

    Tüm bu adımları tamamladıktan sonra yatırım yapacağınız ICO hakkında detaylı bir bilgi sahibi olmuş olacaksınız. Eğer tüm bu adımlardan sonra ICO'ya katılmaya karar verdiyseniz bir sonraki adımınız ICO'nun satış dönemlerini takip etmek ve mümkün olduğunca erken bir şekilde alım yapmak olacak.

    Elimden geldiğince yardımcı olmak istedim, hatam olduysa affola unuttuğum bir şey varsa belirtirseniz konuyu düzenlerim herkese bol kazançlar.

    Kyo
  • Abyss İCO İncelemesi

    The Abyss İCO İncelemesi

    Merhabalar bugünkü inceleme konumuz ABYSS isimli oyun sektörünü ilgilendiren bir ico olacak.
    ABYESS 2018'in en çok konuşulan en popüler İCO'larından biridir. Pek çok ico değerleme uzmanlarından yüksek puan almıştır.

    ABYSS nedir?
    Özellikle F2P tarayıcı ve MMO oyunları üzerinde yoğunlaşan hem oyun geliştiricileri hemde oyuncular için çeşitli avantajlar sağlayan bir projedir. Abyss, oyun severler ve oyun geliştiriciler için kripto ödül ekosistemidir diyebiliriz. Ödül sistemi ile oyun sektöründeki finansal harcamalar için bir ekosistem yaratmayı amaçlıyor.

    ABYSS tokenleri ile oyun satın alabilir yada oyun içi harcamalarda kullanabilirsiniz. ABYSS tokenleri ile alışveriş yapmanız fiat paralara oranla avantajlı olacaktır. Buda ABYSS tokenlerin değeri için istikrar getirecektir.

    ABYSS 2008'de Destiny.Games Vakfı isimli bir oyun şirketidir. 2016 yılı itibari ile kripto ile bağlantılı son teknoloji bir platform oluşturma düşüncesine geçilmiştir. 2018 yılına kadar yaptıkları çalışmalar sonrası İCO sürecine geçilmiştir. ABYSS projesi İsviçre'de başlayan bir projedir. (Fakat geliştirici ekibi ve kadronun bir çoğunluğu Rustur.)
    Ruslar online oyun pazarının en büyük hakimlerinden biridir. Proje ayrıca vitalik buterin isimli 94 doğumlu Etherium'un kurucusu tarafından desteklenmektedir. ABYSS , daıco yöntemiyle çalışan ilk ico olma özelliğini de taşıyor.

    ABYSS platformu bu makalenin yazıldığı tarih itibari ile 50.000 üyeye ulaşmış bulunmaktadır. ABYSS telegram grubunda şuan için 15.000 kişi bulunuyor. Youtube videolarının izlenme oranları da pek çok İCO'ya göre yüksek seviyede.

    ABYSS platformu ayrıca çok dili müşteri hizmeti desteğine sahip olacaktır.

    ABYSS Referans sistemi nedir?
    ABYSS projesinin kilit noktası referans sistemi üzerine kurulu olmasıdır.
    5 seviyeli referans sistemi bulunmaktadır. ABYSS oyunları için davet ettiğiniz her kişi başına ABYSS token kazanırsınız. ABYSS elde edilen gelirlerin 1/3'ünü referans sisteminde olan kullanıcılara aktarıyor. Bu tokenler ile oyun alabilirsiniz yada oyun içi satışı olan özel eşyalar, itemler gibi premium seçeneklere yönelebilirsiniz. Referans olarak kayıt olduğunuz referansta önem taşımakta, sağlam bir networktan katılmanızın ayrıcalıklar sağlayacağından bahsedilmiş. Sizlerin oluşturacağı kişisel listelerde bu ağın güçlenmesi sağlayacak. Buraya tıklayarak benim network listemden ABYSS sistemine kayıt olabilirsiniz.

    Referans sistemini anlatan ABYSS videosu:

    Referans sisteminin tek olumsuz yönü bizler için her tarafın ısrarlı referans linkleri dolmasıdır.Tabi bu ABYSS'nin ve ona bağlı oyunların reklamı olacaktır. Bu arada referans ile pazarlamanın en büyük örneğini binance göstermiştir. Binance referans linklerini google'a yada çeşitli sitelere reklam olarak verenler bile oldu.
    ABYSS referans linkleri de binance linkleri gibi çılgınca ortalıkta dolaşırsa ABYSS tutar gider. Ki gelir olayı tamamen referans üzerinden dönüyor.
    ve ABYSS platformunun tüm gelirinin 1/3'ü referans havuzuna ayrılıyor.

    Pazarlama giderlerini azaltacak
    Bu durumun en büyük artısı oyunların pazarlama giderlerini azaltacağı yönündedir. Her işte olduğu gibi oyun sektöründe de pazarlama
    işin en önemli kısmıdır. Doğrudan ABYSS'e bağlı bir oyun geliştirmişseniz bunu pazarlamanız daha kolay olacaktır. Kayıt ol ABYESS kazan, yada oyun içinde 20 seviyeye gel ve ABYSS kazan gibi kampanyalar yapabilmelerini oyun geliştiricilerine imkan sunar. Blokzincir olmadan bu yapılamaz mıydı peki? Hayır, çünkü kimse sizin geliştirdiğiniz oyunu sadece o oyunda geçerli olan bir para birimi için uğraşmaz. Bir zamanların popüler oyunu metin2 üzerinden örnek vermek gerekirse, premium olarak ejderha parası dediğimiz EP satılırdı. Oyunda 50 level olana 100 EP verseler, bu oyuna ilgi duymayan kişiler için hiç bir şey ifade etmez.Çünkü kazandığı şeyi takas etme ve farklı yerlerde kullanma imkanı yok.
    Belki USD verilse oyuncu çekebilirlerdi fakat fiat paraların transferi zorlu ve masraflı olduğu için bu yolda tanıtım için maliyetli bir yoldu.
    Fakat ABYSS kazanma şansınız olursa, yeni bir oyuna sırf AYBSS kazanmak için katılabilirsiniz. Ve daha sonrada bir grup oyuncu, bu oyunun bağımlısı olup çıkar ve oyuncuların bir kısmı kazandığı AYBSS tokenleri yine ona kazandıran oyun üzerinden harcar. Böylelikle pazarlama stratejisi başarılı olmuş olur.

    Oyun sektörü ve kriptolar
    Kişisel görüşüm kriptoların kullanımı alanı olarak en verimli alanlardan birinin oyun sektörü olduğudur.
    Online oyunlar oynadıysanız bilirsiniz oyun için oyunda geçerli olan para birimleri vardır.
    Pek çok oyunun zaten kendi oyun içi para birimi vardır, bu para birimleri sadece oyun içinde geçerli olmasına rağmen pek çok oyunun oyun para birimleri gerek oyun tarafından gerekse kullanıcılar tarafından satılabiliyor. Toplam oyun sektörü hacmine yansımayan İtem ve karakter satışları ile beraber oyun sektörü sürekli büyüyen bir pazardır.
    Oyuncularda oyun içi çeşitli para birimlerini kullanmaya zaten aşinalar. Kriptoya en kolay uyum sağlayacak kesimde yine genç oyuncular olacaktır.
    Hali hazırda oyun sektörü üzerine projeler var fakat ben hala rekabetin çok düşük olduğunu düşünüyorum.
    Oyun sektörü ülkemizde her yıl %7 oranında büyüyor. Ve kriz dönemlerinde en az etkilenen sektörlerin başında geliyor.

    Diğer İCO'larda olduğu gibi gelecek yıllarda gelir paylaşım modelli projeler hız kazanacak. Örneğin steemit, sapien,sphere gibi sosyal ağlar yine viuly ve felixxo gibi video projeleri hep gelir paylaşımı modeli üzerine kurgulanmıştır. ABYSS'te video oyunları için doğrudan gelir paylaşımı olmasa da kazanç elde etme imkanı sunuyor.
    Gelir paylaşımlı sistemlerin popüler olmasının sebebi kripto paraların küçük ödemelerin önündeki engeli kaldırmasından kaynaklanıyor.
    Kripto paralar küçük ödemelerin önündeki engelli kaldırdığı için gelecekte dünyayı daha hızlı bir piyasa bekliyor.

    ABYSS İCO Bilgileri
    İCO tarihi 7 Mart - 1 Nisan 2018 tarihleri arasındadır. Aslında İCO tarihi daha önceki bir tarihteydi. Fakat 15 ocak sonrası kripto para piyasasında başlayan aşırı fiyat dalgalanmaları sebebi ile ileri bir tarihe ertelendi. En az katılım oranı 0.1 ETH olurken maksimum katılım olarak ise 10ETH seçilmiştir. Maksimum katılım oranı koymaları güzel olmuş, sadece büyük bir kaç balinaya tokenlerin satılması token değeri ve token değerinin aşırı oynaklığı konusunda risk oluşturabilirdi.

    Fiyat olarak 1 ETH = 5000 ABYSS olarak token değeri belirlenmiştir. İlk günden itibaren satışa katılanların daha fazla bonus kazanma şansı olacak. Bonus oranları İCO süresince geçecek her gecen gün düşecektir. En karlı alım için ilk gün katılmanızı tavsiye ederim.

    ABYSS toplam token sayısı ise 650.5 Milyondur.

    Ek bilgi: ABYSS tokenlerini satın alırken BNB yani binance'nin kendi coini ile de alabiliyorsunuz. Bunu ABYSS'nin kısa süre sonra binance borsasına gireceği yönünde yorumlayan kullanıcılarda olmuş.

    (Yatırım yapmak isteyenler için önemli bir noktada sadece özel anahtarına sahip olduğunuz ETH cüzdanları ile kayıt olmanızdır.
    Borsa adreslerini ETH cüzdanı olarak eklerseniz tokenler hesabınıza gelmez.
    MEW cüzdanı dediğimiz myetherwallet üzerinden yarattığınız cüzdanları kullanabilirsiniz. Bu cüzdanlar tüm eth alt yapısını kullanan tokenleri saklayabilir.)

    Airdrop var mı?
    Bir önemli uyarıyı da bu konuda yapacağım; ABYSS airdrop yoktur, sadece referans sistemi kazanç imkanı var. Airdrop linki olarak paylaşılan linklere tıklamayın, hesap bilgilerini ele geçirmeye çalışanların çıkarmış olduğu bazı sahte airdroplar piyasada dolaşıyor.

    ABYSS projesi hakkında daha fazla bilgiye ihtiyaç duyuyorsanız aşağıdaki bağlantıları ziyaret edebiliriz.

    Sonuç: ABYSS projesi 2018 İCO'ları arasında potansiyeli yüksek İCO'lardan biridir. Kişisel görüşüm en iyi ilk 3 İCO arasında olduğudur.
    İyi bir İCO dönemi geçireceğini düşünüyorum. Ekibini inceledim ve sürekli çalışan bir ekibe sahip. Ayrıca coinmarketcap sitesinde reklamlarını gördüm, buraya tıklayarak reklamı sizde görebilirsiniz. Bazı yorumlarda arkalarında büyük kişilerin olmadığı ve ekibin sermayesinin olmadığı yazılmış fakat coinmarketcap'e her ico kolay kolay reklam veremez. Google kaynaklı reklamları yine google aramalarında karşıma çıkıyor. Coin reklamları üzerine yaptığım araştırmada rekabetin yoğun olduğunu ve pek çok sektöre göre reklam fiyatlarının uçuk olduğunu biliyorum. Rusya'nın kripto konusunda devlet desteği olduğunu ve girişimleri desteklediğini de biliyoruz. Proje ico bilgilerinde ülke olarak isviçre yazılmış fakat ekipte çok sayıda rus geliştirici bulunuyor.
    Proje güzel, ekip çalışkan, tanıtımlar yerinde olumsuz bir yönünü görmedim projenin.
    İyi bir İCO dönemi ve sonrasında borsada değer kazanan bir token olacağını düşünüyorum.

    Bağlantılar
    Resmi web sitesi: https://www.theabyss.com/
    Beyaz sayfa: https://www.theabyss.com/static/docs/theabyss-whitepaper-en.pdf
    Twitter: https://twitter.com/theabyss
    Facebook: https://www.facebook.com/theabyss
    Telegram: https://t.me/theabyss

    Projenin youtube kanalı içinse buraya tıklayabilirsiniz.

    Bir sonraki incelemede görüşmek üzere...


    Yazar hakkında

    BTT username: coinforumgentr