Binance Borsası

Merhaba, Yabancı!

Burada yeni gibi görünüyorsunuz. Eğer katılmak istiyorsanız düğmelerden birine tıklayınız.

Adhive İco incelemesi

Şubat 27 düzenlendi kategorisi İCO 12.00 Karma

Adhive İco incelemesi

Merhabalar, bugünkü incelememiz AdHive isimli ico üzerine olacak.
AdHive nedir?
İcoBench puanı 4.7 olan reklamcılık sektörü üzerine çok konuşulan bir projedir.
Digital reklamcılık sektörü üzerine olan bu proje benim ilgimi fazlasıyla çekti. Proje 2016 yılından beri geliştiriliyor.
Her gecen gün klasik reklamcılık açık hava reklamcılığı dediğimiz sektör yerini digital reklamcılığa bırakıyor. Çünkü insanlar teknolojinin gelişmesi ile birlikte daha fazla İnternet üzerinde zaman geçiriyorlar. AdHive ise digital reklamcılık sektöründe üst düzey bir proje ile geliyor.
İcobench bilgilerinde proje bilgilerinde ülke olarak Estonya'yı görmem beni dahada heyecanlandırdı. Dünya üzerinde teknolojiye en çok yatırım yapan ülke Estonya'dır. Biliyorsunuz ki dünya çok hızlı değişiyor, önümüzdeki yıllarda üretim olarak bilgi ve teknoloji önem kazanacak. Ne sanayi nede tarım, önümüzdeki yılların değeri bilgi olacak. Projenin ilk ayağı Rusya ve Amerika'da başlayacak ve daha sonra tüm dünyaya yayılacaktır. Her neyse gelelim projeye, arkadaşlar AdHive , dünyada ilk yapay zeka kontrolünde olan küresel influencer marketing ve native advertising üzerine odaklanmıştır.
Reklamcılık sektörüne yabancı olanlar için öncelikle bu anahtar kavramları açıklamak istiyorum.

Influencer Marketing nedir?
Youtube,Twitter,Facebook,Pericope,İnstagram vs her türlü sosyal medya sitesinde yüksek takipçi sayısı olanların anlaştıkları markaları sosyal medya hesabını kullanarak reklamını yapmasıdır.
Sosyal medya fenomenlerini incelerseniz neredeyse TV kanallarından fazla izlenmeleri var ve bu tarz reklamlar hedef kitleyi çok güzel yakalamanızı sağlıyor. Bence reklamcılığın en büyük yükselişi gelecek yıllarda influencer marketing alanında olacaktır. Araya birde küçük bir bilgi sıkıştırayım; Digital reklamcılık sektörü 2017 yılı itibari ile TV reklam piyasasını geçmiştir. Gelecek yıllarda ise sürekli olarak katlamaya devam edecektir.

Native advertising nedir?
Türkçe karşılığı doğal reklam anlamına gelir. Farklı bir değişle buna gizli reklamlar dersek daha doğru olacak. Örneğin Türkiye'de onedio sitesinde pek çok içerik bulunmaktadır, özellikle bu içeriklerin arasına gizlenmiş bazı reklamlar oluyor. Örnek vermek gerekirse en iyi patates kızartma yöntemleri isimli bir yazınsal içerikte araya burger kingin enfes patatesleri kadar olmasa da şeklinde bir cümle yerleştiriyor.
Okuyucu ise bunu tam olarak reklam olarak algılayamıyor. Arkadaşlar, reklamcılık sektörü ile bir ara ilgilendim emin olun bundan daha iyi bir reklamcılık örneği yoktur. Normalde insanlar reklama karşı önyargılıdır fakat reklam olmadığını düşündüğü bir durumda reklama maruz kalırsa markaya karşı önyargı ve direnç kırılır. Böylece marka zihninizde yer etmeye başlar hemde olumlu bir şekilde. Örneğimizde dediğimiz gibi enfes patates kızartması yapan markamızın patateslerinden hemen gidip alacak değilsiniz, fakat bir alışveriş merkezine gittiğiniz zaman çeşitli markalar arasında seçim yapacağınız an oraya gizlenen küçük reklam sizi aşina olduğunuz markaya yönlendirecektir. Bu tarz reklamların maliyetleri de çok düşüktür ve maliyetlerine oranla çokta güçlü etkileri vardır. İzleyici tarafından her yerde kullanılan bilindik bir marka imajı yaratılmasını sağlar. 2016 yılında 40.2 milyar dolarlık bir piyasaya sahip olan native advertising 2020'ye kadar 85.5 milyar dolara yükselmesi bekleniyor. (AdYouLike'a göre)

Problem nedir?
Yukarıda vermiş olduğum reklamcılık türleri örneklerinin uygulanması günümüzde epey zor oluyor. Hem reklam veren açısından, hemde reklam alan İnternet içerik oluşturucuları açısından. Sosyal medyada fenomen olmak için can atan gençlerin AdHive'ye ilgi göstereceğini düşünüyorum. Biliyorsunuz ki ülkemizde son 2-3 yıldır bir Youtube kanalı furyası başladı. Hatta Youtube kanalı açmak ülkemizde işkur kapsamına alındı ve destekler verilmesi gündeme geldi. 10-15 yaş arası hemen hemen her çocuğun bir kez kanal açma girişimi mutlaka olmuştur. İyi kötü izlenmeye sahip irili ufaklı pek çok kanal var fakat bu kanallar youtube hizmetinin kendilerine sunduğu google reklamlarından sadece para kazanabiliyorlar. AdHive sayesinde artık farklı kapılarda içerik üreticileri için açılacak.

AdHive nasıl çalışır?
Evet, reklamcılık terimlerine ve bu alandaki probleme değindikten sonra Adhive bize nasıl çözümler sunacak bakalım.
Yazının başında dediğim gibi yapay zeka devreye giriyor, ses tanıma ve yüz tanıma gibi karışık bir algoritmayla reklam verenler için en ideal sosyal medya fenomenlerini bulacağını iddia ediyor. Ses tanıma ve yüz tanıma özellikleri sayesinde ödemeler otomatik bir hal alacak.
X kişisi gerçekten Y markasını sesi ve yüzü ile Youtube üzerinde 2 dakikalık videoda tanıtıp tanıtmadığı sistem tarafından otomatik algılanacak ve akıllı sözleşmeler aracılığı ile ADH tokenler ile ödeme yapılabilecek. (Ödeme yöntemi olarak diğer kripto para birimlerinin de kullanılabileceği belirtiliyor fakat ADH kullanılması çeşitli bonuslarla teşvik edilmiş. Sadece diğer kripto paralar değil aynı zamanda fiat para birimleride kullanılabilecekmiş.) Yapay zeka her gecen gün daha iyi tahminler yaparak kendini geliştirecek böylece AdHive her gecen gün reklam veren sayısı artacak.

Aşağıdaki görselde AdHive projesinin temel çalışma prensibini görebilirsiniz.

AdHive İco bilgileri
İco hakkında bilgi verecek olursam tokenlerin %60'ı satılacak, %16 ağın büyümesi için, %11 kurucular için, %3.5 bounty ve benzeri hibeler için, %2 yedek fon ve %1 yasal uygunluk - hukuk giderleri için ayrılmış.
Ön satış 30 ocak 6 şubat arasındaydı ve tamamı şuan satılmış görünüyor. 21 şubat - 14 mart arasında 1.faz token satışları başlıyor.
Bu satışlarda 1 EHT karşılığında 5000 - 5750 arası ADH token alabilirsiniz. (%15' bonus var) Bu satış evresinde toplam 12 milyon dolarlık satış yapılacak.

AdHive hakkında merak ettiklerinizi sorabilirsiniz, elimden geldiğince bilgim dahilinde açıklamaya çalışırım.

Detaylı bilgiler için aşağıdaki bağlantıları inceleyebilirsiniz.
Bağlantılar
Resmi web sitesi; https://adhive.tv/
Beyaz sayfası; https://adhive.tv/adhive_whitepaper.pdf
Twitter sayfası; https://twitter.com/AdhiveTv
Telegram grubu; https://t.me/adhivetv
Facebook sayfası; https://www.facebook.com/adhivetv
İcoBench; https://icobench.com/ico/adhive


Yazar hakkında:
BTT username: coinforumgentr

ETH: 0x31720F8E9A9acEfE102C450764e5F1a0F5BC985c

VxMisantropistkriptokadınJKyoTo_Moon

Yorumlar

Yorum yapmak içinOturum Açın yada Kayıt Olun .