Yaga.BestContent.AllTime

  • Flixxo (FLIXX)

    Flixxo nedir?
    Kullanıcıların içeriğinin sahipleri ve yararlanıcıları olacağı merkezi olmayan bir video dağıtım ağı oluşturmayı hedefliyor. (Kısaca; steemit'in videolu olanı)

    Flixxo, reklamverenleri, izleyicileri ve içerik oluşturucularının birbirleriyle doğrudan etkileşim kurmalarını sağlayarak aracıları ortadan kaldırır.


    100 milyondan fazla kullanıcıya sahip kesintisiz yayin akışına sahip bir platformun yaratıcısı, şimdi de video paylaşım endüstrisini, flixxo adındaki yeni bir platform ile sarsmaya hazırlanıyor.popcorn time, lisanssız videolar için akıllı sözleşmelere dayanarak yasallaştırma sağlama ve sürdürülebilir bir iş modeli oluşturmak için uyğun bir teknoloji geliştirdi.

    flixxo bittorrent protokolünü kullanan, merkezi olmayan bir içerik dağıtım ağıdır. flixxo, netflix ve youtube gibi video platformlarında olduğu gibi bant genişliği ve saklama alanında yüksek maliyetler içeren merkezi sunucular bulundurmaktan ziyade, bizi teşvik ederek aktif birer media dağıtıcısı olmamızı hedefliyor.flixx tokenler ile kullanıcılar ödüllendirilecek ve bu tokenler yeni videolar izlemek için kullanılacaktır.

    flixx ile video izlemenin maliyeti ucuzdur, ödediğiniz tokenlerin belirli yüzdesi yayıncı ile paylaşılır. flixxo da her yaratıcı ağa işini yükler ve gelir modeli seçer. paylaşım arttıkca, ağdaki yayını ve video geliride doğru orantılı olarak artacaktır. eğer bir kullanıcının kredisi biterse, sponsor olan video içeriklerini belir bir süre izleyerek yeni tokenler kazanabilecektir.bu yapı sayesinde, reklam verenlerin videolarını izletebilmesi için flixx satın alması gerekmektedir.bu sayede kendi kendine bir ticaret pazarı oluşacaktır.


    Flixxo, resmi twitter hesabından youtube'ye rakip geliyor şeklinde tweet attı.
    Ben kimsenin youtube'yi devirebileceğini sanmıyorum.
    Youtube ve google'ı biri devirmeye kalktığı zaman hemen gidip satın alıyorlar o projeyi.
    Ancak youtube entegre edilirse sistem tutar.

    JKyo
  • Dovu (DOV)

    Dovu coin nedir?

    DOVU taşımacılık ekosistemi için yeni kripto modelini şekillendiriyor. DOVU, taşımacılık ilişkili merkezi olmayan uygulamaların (dApp'ler) gelişmine ivme katmak için bir taşımacılık protokolü sunuyor, DOVU token da bu taşımacılık sektöründeki yeni iş modeline güç veriyor.

    DOV - Ulaştırma sektörü için her yerde bulunan değer birimi.

    DOV belirteci, değeri yakalamak ve ödüllendirmeyi kolaylaştırır. DOV, seyahat etme şeklinizi paylaşarak ve değiştirerek kazandığınız ve harcadığınız bir ERC-20 işaretidir.

    Dovu coinin kullanım alanı pek çok sektöre temas etmektedir.
    Örneğin; dovu verilene göre aracınızı sigortalatabilirsiniz.
    Dovu verileri sayesinde reklamcılar panolarını nereye koymaları gerektiği konusunda fikir sahibi olacaklar.
    Yada aracınıza reklam aldığınız zaman reklam ücretiniz dovu verilerine göre verilir. (Bu araç hangi işlek bölgelerde ne kadar süre geçirmiş gibisinden)
    Bu şekilde dovu kullanıcıları ürettikleri bu veriler sayesinde dovu tokenleri ile ödüllendirilecektir.
    Dovu mikro iklim verileri, trafik sıkışıklığı gibi pek çok alanda hesaplama yapar.

    Dovu coin yükselir mi?
    Dovu'nun ceosu BMW ile anlaşma sağladıklarını telegramdan yazmış, fakat BMW'den herhangi bir resmi açıklama yok.
    Böyle bir anlaşma olmasında durumunda en az 2x değerleneceği öngörülüyor.

    Ayrıca şuanda büyük borsalarda işlem görmüyor, gelecekte büyük borsalara girmesi ile market hacminin dahada yükseleceğini tahmin ediyorum.

    Dovu token sayısı
    Dovunun şuan dolaşımda 33 milyon tokeni vardır. Fakat maksimum limit 1 milyara yakındır.
    Buda yatırımcıları korkutmaktadır. Dovu 2 yıl boyunca token miktarının sabit kalacağını garanti ediyor, ilerleyen yıllarda azar azar tokenler piyasaya sürülecekmiş.

    Dovu ekibinde kimler var?

    Irfon Watkins (Kurucu ve CEO)
    • Arwen Smit (Co-Founder ve CMO)
    • Krasina Mileva (Co-Founder ve COO)
    • Alex Morris (Ürün Şefi)
    • Tom Holder (CTO)
    • James Guest (Blockchain Teknoloji Şefi)

    Dovu Whitepaper'den önemli satırlar
    -Birleşik Krallık Hükümeti tarafından desteklenen bir fon!
    -Dovu, InMotion Ventures, Jaguar Land Rover'ın yatırım kolu ve Creative England'dan finansman sağladı.

    Dovu hakkında
    Resmi web sitesi: https://dovu.io/
    Twitter hesabı: https://twitter.com/dovuofficial

    Kyo
  • Adhive İco incelemesi

    Adhive İco incelemesi

    Merhabalar, bugünkü incelememiz AdHive isimli ico üzerine olacak.
    AdHive nedir?
    İcoBench puanı 4.7 olan reklamcılık sektörü üzerine çok konuşulan bir projedir.
    Digital reklamcılık sektörü üzerine olan bu proje benim ilgimi fazlasıyla çekti. Proje 2016 yılından beri geliştiriliyor.
    Her gecen gün klasik reklamcılık açık hava reklamcılığı dediğimiz sektör yerini digital reklamcılığa bırakıyor. Çünkü insanlar teknolojinin gelişmesi ile birlikte daha fazla İnternet üzerinde zaman geçiriyorlar. AdHive ise digital reklamcılık sektöründe üst düzey bir proje ile geliyor.
    İcobench bilgilerinde proje bilgilerinde ülke olarak Estonya'yı görmem beni dahada heyecanlandırdı. Dünya üzerinde teknolojiye en çok yatırım yapan ülke Estonya'dır. Biliyorsunuz ki dünya çok hızlı değişiyor, önümüzdeki yıllarda üretim olarak bilgi ve teknoloji önem kazanacak. Ne sanayi nede tarım, önümüzdeki yılların değeri bilgi olacak. Projenin ilk ayağı Rusya ve Amerika'da başlayacak ve daha sonra tüm dünyaya yayılacaktır. Her neyse gelelim projeye, arkadaşlar AdHive , dünyada ilk yapay zeka kontrolünde olan küresel influencer marketing ve native advertising üzerine odaklanmıştır.
    Reklamcılık sektörüne yabancı olanlar için öncelikle bu anahtar kavramları açıklamak istiyorum.

    Influencer Marketing nedir?
    Youtube,Twitter,Facebook,Pericope,İnstagram vs her türlü sosyal medya sitesinde yüksek takipçi sayısı olanların anlaştıkları markaları sosyal medya hesabını kullanarak reklamını yapmasıdır.
    Sosyal medya fenomenlerini incelerseniz neredeyse TV kanallarından fazla izlenmeleri var ve bu tarz reklamlar hedef kitleyi çok güzel yakalamanızı sağlıyor. Bence reklamcılığın en büyük yükselişi gelecek yıllarda influencer marketing alanında olacaktır. Araya birde küçük bir bilgi sıkıştırayım; Digital reklamcılık sektörü 2017 yılı itibari ile TV reklam piyasasını geçmiştir. Gelecek yıllarda ise sürekli olarak katlamaya devam edecektir.

    Native advertising nedir?
    Türkçe karşılığı doğal reklam anlamına gelir. Farklı bir değişle buna gizli reklamlar dersek daha doğru olacak. Örneğin Türkiye'de onedio sitesinde pek çok içerik bulunmaktadır, özellikle bu içeriklerin arasına gizlenmiş bazı reklamlar oluyor. Örnek vermek gerekirse en iyi patates kızartma yöntemleri isimli bir yazınsal içerikte araya burger kingin enfes patatesleri kadar olmasa da şeklinde bir cümle yerleştiriyor.
    Okuyucu ise bunu tam olarak reklam olarak algılayamıyor. Arkadaşlar, reklamcılık sektörü ile bir ara ilgilendim emin olun bundan daha iyi bir reklamcılık örneği yoktur. Normalde insanlar reklama karşı önyargılıdır fakat reklam olmadığını düşündüğü bir durumda reklama maruz kalırsa markaya karşı önyargı ve direnç kırılır. Böylece marka zihninizde yer etmeye başlar hemde olumlu bir şekilde. Örneğimizde dediğimiz gibi enfes patates kızartması yapan markamızın patateslerinden hemen gidip alacak değilsiniz, fakat bir alışveriş merkezine gittiğiniz zaman çeşitli markalar arasında seçim yapacağınız an oraya gizlenen küçük reklam sizi aşina olduğunuz markaya yönlendirecektir. Bu tarz reklamların maliyetleri de çok düşüktür ve maliyetlerine oranla çokta güçlü etkileri vardır. İzleyici tarafından her yerde kullanılan bilindik bir marka imajı yaratılmasını sağlar. 2016 yılında 40.2 milyar dolarlık bir piyasaya sahip olan native advertising 2020'ye kadar 85.5 milyar dolara yükselmesi bekleniyor. (AdYouLike'a göre)

    Problem nedir?
    Yukarıda vermiş olduğum reklamcılık türleri örneklerinin uygulanması günümüzde epey zor oluyor. Hem reklam veren açısından, hemde reklam alan İnternet içerik oluşturucuları açısından. Sosyal medyada fenomen olmak için can atan gençlerin AdHive'ye ilgi göstereceğini düşünüyorum. Biliyorsunuz ki ülkemizde son 2-3 yıldır bir Youtube kanalı furyası başladı. Hatta Youtube kanalı açmak ülkemizde işkur kapsamına alındı ve destekler verilmesi gündeme geldi. 10-15 yaş arası hemen hemen her çocuğun bir kez kanal açma girişimi mutlaka olmuştur. İyi kötü izlenmeye sahip irili ufaklı pek çok kanal var fakat bu kanallar youtube hizmetinin kendilerine sunduğu google reklamlarından sadece para kazanabiliyorlar. AdHive sayesinde artık farklı kapılarda içerik üreticileri için açılacak.

    AdHive nasıl çalışır?
    Evet, reklamcılık terimlerine ve bu alandaki probleme değindikten sonra Adhive bize nasıl çözümler sunacak bakalım.
    Yazının başında dediğim gibi yapay zeka devreye giriyor, ses tanıma ve yüz tanıma gibi karışık bir algoritmayla reklam verenler için en ideal sosyal medya fenomenlerini bulacağını iddia ediyor. Ses tanıma ve yüz tanıma özellikleri sayesinde ödemeler otomatik bir hal alacak.
    X kişisi gerçekten Y markasını sesi ve yüzü ile Youtube üzerinde 2 dakikalık videoda tanıtıp tanıtmadığı sistem tarafından otomatik algılanacak ve akıllı sözleşmeler aracılığı ile ADH tokenler ile ödeme yapılabilecek. (Ödeme yöntemi olarak diğer kripto para birimlerinin de kullanılabileceği belirtiliyor fakat ADH kullanılması çeşitli bonuslarla teşvik edilmiş. Sadece diğer kripto paralar değil aynı zamanda fiat para birimleride kullanılabilecekmiş.) Yapay zeka her gecen gün daha iyi tahminler yaparak kendini geliştirecek böylece AdHive her gecen gün reklam veren sayısı artacak.

    Aşağıdaki görselde AdHive projesinin temel çalışma prensibini görebilirsiniz.

    AdHive İco bilgileri
    İco hakkında bilgi verecek olursam tokenlerin %60'ı satılacak, %16 ağın büyümesi için, %11 kurucular için, %3.5 bounty ve benzeri hibeler için, %2 yedek fon ve %1 yasal uygunluk - hukuk giderleri için ayrılmış.
    Ön satış 30 ocak 6 şubat arasındaydı ve tamamı şuan satılmış görünüyor. 21 şubat - 14 mart arasında 1.faz token satışları başlıyor.
    Bu satışlarda 1 EHT karşılığında 5000 - 5750 arası ADH token alabilirsiniz. (%15' bonus var) Bu satış evresinde toplam 12 milyon dolarlık satış yapılacak.

    AdHive hakkında merak ettiklerinizi sorabilirsiniz, elimden geldiğince bilgim dahilinde açıklamaya çalışırım.

    Detaylı bilgiler için aşağıdaki bağlantıları inceleyebilirsiniz.
    Bağlantılar
    Resmi web sitesi; https://adhive.tv/
    Beyaz sayfası; https://adhive.tv/adhive_whitepaper.pdf
    Twitter sayfası; https://twitter.com/AdhiveTv
    Telegram grubu; https://t.me/adhivetv
    Facebook sayfası; https://www.facebook.com/adhivetv
    İcoBench; https://icobench.com/ico/adhive


    Yazar hakkında:
    BTT username: coinforumgentr

    ETH: 0x31720F8E9A9acEfE102C450764e5F1a0F5BC985c

    VxMisantropistkriptokadınJKyoTo_Moon
  • Steem

    Steemit'' diye bir site var. Facebook gibi düşünebilirsiniz ve bu sitede içerik paylaşanlar ve yorum yapanlar bunun karşılığında para kazanıyorlar ve site temel olarak ''steem'' adlı coini baz alıyor.

    admin
  • Sphere İCO [Merkezsiz Sosyal Ağ]

    Sphere İCO [Merkezsiz Sosyal Ağ]

    Merhabalar bugün inceleyeceğimiz İCO nun adı Sphere Social!

    Sphere nedir?

    Milyarlarca dolarlık sosyal medya sektörünün kullanıcılarının gelirden pay elde edememesi sorunu üzerine kurulan merkezi olmayan sosyal ağ projesidir.

    Her işte olduğu gibi her zaman rekabet kullanıcının lehine sonuçlanır, sonuçlanmak zorundadır. Sosyal medya devleri milyarlarca dolar kazanıp kullanıcılarına pay vermiyorlar. Peki ya uygulamalar kazandığı geliri kullanıcılarına dağıtırsa ne olur? Böyle bir rekabet durumunda merkezi sosyal ağlar mevcut halleri ile bu yeni yapılarla rekabet edebilir mi?

    Gelecekte merkezsiz sosyal ağların merkezi olanlara galip geleceğine eminim. Aksinin olması için hiç bir mantıklı sebep yoktur.
    Facebook üzerinden örneğin canlı yayın yapıyorsunuz ve bir kuruş bile kazancınız yok. Sizi o sırada 100.000 kişi izlese bile.
    Periscope aynı şekilde, anlık olarak binlerce canlı yayın, binlerce bedavaya sunulan hizmet var. Hem içerik üreten hemde içerik tüketenler para kazanamıyorlar. Peki ya hem üreticiye hem tüketiciye verdikleri emek ve geçirdikleri zaman karşılığında ücret ödense nasıl olur?

    Sphare tamda bunu yapmak için işe koyuluyor. Merkezsiz yapısı ile kullanıcıların kontrollü ele almasına ve kullandığı uygulamanın sahibi olmaya çağırıyor. Facebook Mark Zuckerberg'in, Sphare ise tek bir kişinin değil tüm insanların olmak istiyor.

    Problem nedir?

    • Mevcut sosyal medya uygulamaları kullanıcıları sömürmektedir!

    Sömürmek kelimesi abartılı değil, elbette silah dayamıyorlar bize kullanmamız için. Fakat örneğin bir markanız varsa mutlaka sosyal medya hesaplarınızın olması gerekir. Eşinize,dostunuza ulaşmak istediğinizde iletişim için İnternet'i kullanmak zorundasınız. Herkes kullandığı için mecbur kullanmak istemesiniz de kervana katılıyorsunuz. Eğer gelir paylaşımı olan daha iyi bir alternatifim olsaydı, merkezli ve sömürgeciliği benimsemiş sosyal medya araçlarını kullanmazdım.

    • Kişisel verilerimizi satıyorlar!

    Mevcut sosyal medya siteleri insanları çeşitli kategorilere ayırıp bir eşya gibi verilerini satmaktadır. Beğendiğiniz takip ettiğiniz sayfalardan ilgi alanlarınız tespit edilir. Bu ilgi alanlarına yönelik reklamları göstermek için uygun aday konumuna gelirsiniz. Hatta veri tabanında kayıtlı olduğunuz mail adreslerini ve telefon numaralarınız satılır.

    • Mahremiyet yok, bizi dinliyorlar!

    Merkezli sistemlerin yazılımları açık kaynak kodlu değildir. Bizim gördüğümüz Facebook ekranının arka planında çalışan yazılımı görmemizin imkanı yok. Bizleri dinleyip kayıt altına alma güçleri var mı? evet var. Peki bunu yapıyorlar mı? evet yapıyorlar.

    Size daha bugün denk geldiğim bir örnek vermek istiyorum. Bugün arkadaşımla sohbet ederken izlediği bir filmdeki sahneden bahsetti, daha sonra bana göstermek için telefonunu açtı. Ve bahsettiği video ilk sırada öneri olarak göründü. Daha önce bu videoyu telefonundan izlemediğini önerilmesinin imkansız olduğunu söyledi. Anlayacağınız telefon pasif bir şekilde masa üstünde dururken bir yandan Youtube algoritmasının yapay zekası bizi dinliyor ve olası öneri videoları bizim için hazırlıyor. Bunu kullanıcıların video bulmasından daha çok hangi reklamları insanlara dayayacaklarını tespit etmek için kullanıyorlar.

    Bir başka Örneği de Facebooktan vereyim. Su arıtma cihazı almak için evde hanımla konuşuyorduk. O zamana kadar bilgisayarım üzerinden hiç bir şekilde su arıtma cihazı kelimesini kullanmadım. 10 dakika sonra Facebook'ta su arıtma cihazı reklamı çıkmaya başladı. Arama kayıtlarının kullanılması o kadarda önemli görmesem de sesimin dinlenip bu derece taciz edercesine reklam dayamalarından pek hoşlanmadım.

    Daha önceki başka bir yazımda bu konuya değinmiştim ve orada da yazdığım gibi dinlenme konusuna inanmıyorsanız internete bağlı olan bir telefonun yanında 10 dakika boyunca arabalardan fiyatlarından ve markalarından bahsedin. Bir süre araba reklamları görmeye başlayacaksınız.

    Sphare social projesinin potansiyeli nedir?

    Sphare ile birlikte bu konuda bir kaç proje daha var. Hali hazırda önümüzde başarılı olmuş bir steemit örneği de bulunuyor.
    Şuan kripto dünyası fırsatlarla dolu ve erkan kalkan bu işlerde yol alır. Henüz merkezsiz bir sistem piyasayı kasıp kavurmuyor, sphare ve diğer bu alandaki projelerin önünde ciddi bir rakip görünmüyor, bu yüzden potansiyel yüksektir.
    Gelecekte mutlaka merkezsiz sosyal ağlar, mevcut sosyal ağların kökünü kazıyacaktır. Mevcut sistemler kendilerini yenilemek zorunda kalacak, direniş ise fayda etmeyecek. Kendilerini yenileme sürecinde her geç kaldıkları süre yeni projelere büyük şanslar veriyor.
    Şuan eski sistemle devam etmelerinin sebebi su akarken testiyi iyice doldurmak istemelerinden kaynaklanıyor.Tahminim blokzincir projeleri arasındaki sphare yada sphare benzeri bir kaç projenin piyasada kendine yer bulacağı yönünde. Sphare'nin elinde hali hazırda işleyen bir sistem vardır. Yani sistem hazırdır ki sosyal medya uygulaması yazmanın o kadar zor olduğunu düşünmüyorum en önemlisi bunu pazarlamak.
    Tek gördüğüm kötü özellik ise sphare tanıtımlarındaki ekran görüntülerinin çakma Facebook gibi görünmesi oldu. Biraz daha orjinal olabilirdi, yinede bilemiyorum belki bir pazarlama stratejisi olarak bu şekilde başlamayı uygun gördüler.

    Sphare Marketi
    Sphareyi benzer projelerden ayıran en önemli olumlu özelliği market özelliğinin olması. Tamda aklımdan bu konu geçiyordu, SAT tokenleri sosyal medya üzerinden kullanıcı olarak bir yandan kazanırken bir yandan aynı platform üzerine kurulan mağazalardan alışveriş yapılsa süper olur diyordum. Beyaz sayfa incelemesinin sonlarına doğru geldiğimde market sisteminden bahsedildiğini gördüm. Tek akıllı ben değilmişim yani. Alışveriş yaparken bir ürünü alma konusunda ısrarcı değilseniz tembellik edip beğenmenize rağmen almaktan vazgeçebilirsiniz. Birde şöyle düşünün, profilinizde SAT token var, Sphare mağazasına girdiniz ve bir saat beğendiğiniz. Artık almak istediğiniz ürünle aranızda sadece bir kaç tıklamalık mesafe kaldı. Böyle bir durumda alma eğilimiz artacaktır. Sanalda olsa ürünle aranızda fazla engelin olması insanları tembelliğe iter. Hemen yanı başınızda sucuk ekmek satan biri olsa alma ihtimaliniz ile sizden 250 metre uzaklıktaki sucuk ekmekciye gidipte alma ihtimaliniz bir değildir.Siteye üye ol, kredi kartını çıkar bilgileri gir, girerken hacklenme kaygısı yaşa, banka onayı bilmem nesi derken 5 dakika zaman alıyor. Fakat Sphare üzerine bir kez kayıt olur ve adres bilgilerinizi bir kez yazarsanız. ürünle karşı karşıya kaldığınızda bir kaç tıklama sonrası alışveriş tamamlanmış olur.Sosyal ağ olmasının yanında aynı zamanda ticari bir dev olmayı da amaçlayan sphare bunu başarırsa tokenleri aklımızın almayacağı seviyelere gelebilir. İCO'suna katılmayıp borsasını bekleyenler sistemi uzaktan da olsa takip etsinler, eğer platformda hareketlenme varsa katılın derim. Çünkü bu tarz projeler kulaktan kulağa yayılıp büyür, en az aşama ilk etkiyi yaratmakdır.
    Sphare kullanan insanların sayısının artması, diğer insanlarında bu platforma çekilmesine sebep olacaktır. Buda daha fazla token değeri demek oluyor.

    Sphare, gelecekte pek çok yeni özellik kazanacak. (Açık arttırma gibi sistemlerden bahsedilmiş) Sphare ekibi yeni fikirlere açık, mail atarak fikirleriniz ile destek olabilirsiniz. Bounty programı dahilinde geri bildirim yaparsanız, fikirleriniz için ödül bile kazanabilirsiniz.

    Sphare bounty programı var mı?
    Evet, bounty için satılan tokenlerin %8'i gibi cömert bir miktar ayırmışlar. Sadece sphare social ağına üye olarak bile 50 SAT token kazanabiliyorsunuz. Ve referans sistemi ile getirdiğiniz üye başına 50 SAT daha kazanırsınız. Yaklaşık 50 SAT birimi 2-3 USD civarı karşılığı vardır.
    Buraya tıklayarak Sphare'ye katılabilir ve 50 sat tokeni ücretsiz kazanabilirsiniz.
    Ayrıca web sitesine girdiğiniz zaman bounty programını detaylı olarak inceleyebilirsiniz. Sosyal medyada beğeni paylaşım gibi çeşitli görevleri tamamlayarak çok daha fazla sat token elde etme şansınız olacak.

    İco bilgileri
    Takım üyeleri için ayrılan pay sadece %1. Oran çok iyi, ilk kez kendilerine %1 gibi az bir pay bırakan bir takım görüyorum.
    Bounty kampanyası içinse cömert davranılmış %8 oranında pay biçiliyor. Sphare gelişimi içinse %17lik bir rakam ayrılmış. Toplam tokenlerin %65'i İCO döneminde satılığa çıkarılacaktır. İco sonrası eğer doğru anladıysam satılmayan tokenlerinde yakılacağı belirtilmiş. Ön satış için katılım bedeli olarak minimum 100 USD kabul edilmiş. 100 dolarlık token aldığınızda %20 bonus kazanıyorsunuz. 100 dolara toplam 2000 + 400 (bonus) sat token kazanırsınız. 128.000.000 dolarlık en büyük alım paketinde ise bonus oranı %70.

    Sphare.Social ile alakalı daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz.

    Bağlantılar
    Resmi web sitesi: https://sphere.social/
    Beyaz sayfa: https://sphere.social/wp-content/uploads/2017/12/Sphere_Whitepaper_v1.7.4.pdf
    Telegram: https://t.me/sphere_official1
    Facebook: https://www.facebook.com/SphereSocialNetwork
    Twitter: https://twitter.com/SphereOfficial1

    Sphare tanıtım videosu:

    VxKyoSub-Zeroadmin
  • Let.Bet İco İncelemesi

    Let.Bet İco İncelemesi

    Merhaba, bugün inceleyeceğimiz ico yine bir bahis projesi, ismi LET.BET.
    İco tanıtımına geçmeden önce kumar sektörü hakkında bazı bilgiler vermek istiyorum.

    Kumarın ve kumarhanenin kökeni
    M.Ö. 3000'de Mezopotamyalılar 6 taraflı zar oyunları oynadıkları biliniyor. Loto oyunlarının başlangıcı ise Çin'de 10. yüzyılın başlarında ortaya çıktı. İskambil kağıtları ise 9. yüzyılda Çin'de ortaya çıkmıştır. Bir yüzyılın ötesinde dokuzuncu yüzyılda Çin'de iskambil kartları ortaya çıktı. 1638'de ise İtalya'daki ilk Casino kurulmuştur. Geçmişten günümüze kadar çeşitli evrelerden geçen kumar oyunları şüphesiz insan doğası (nefsi) ile yakından ilintilidir.

    İnsan psikolojisi ve kumar
    Araştırmalar sonucu kumar bağımlığı olanların ve kumar oynayanların para kazanmaktan daha çok kumar sırasında beyinlerinde salgıladıkları dopamin hormonunun eseri oldukları gözlemlenmiştir. En yüksek hormon kazanmaya en yakın olunan anlarda salgılanır. Hormonlar beyindeki ödül merkezini uyarır ver sizi harekete geçirir. Kumarbazı tekrar kumar masasına oturtan güç beyindeki ödül merkezinin uyarılmasından kaynaklanmaktadır.

    Bunları kumar sektörünün hayatın bir parçası olduğunu ve her zaman var olacağını anlatmak için yazdım. Kumarhanelerde zamanla şekil değiştiriyor çevrim dışı kumarhaneler yerlerini yavaş yavaş online kumarhanelere bıraktı bir sonraki adım ise blockchain kumarhaneleri olması muhtemel görünüyor.

    online kumar sektörüne ilişkin veriler

    LET.BET nedir?

    Let.bet bir kumar platformudur. Blok zincir altyapısı ile çalışan güvenilir, şeffaf ve adil olarak bahis oyunlarını sunmayı amaçlar.
    Klasik online kumarhaneler,gelecekte yerlerine blok zincir alt tabanı ile çalışan şeffaf kumarhanelere bırakacaktır.
    Blokzincir altyapısına sahip bir kumarhane itiraz edilemeyecek kadar güvenilirdir.
    Diğer klasik kumarhanelerin bilgileri merkezi bir sunucuda depolanır, hile yapmak yada sonuçları değiştirmek gibi riskler söz konusudur.
    let.bet ve diğer blokzincir altyapısını kullanan kumarhane platformlarında bu tür riskler bulunmuyor. LET.BET'in P2P akıllı sözleşmeleri sayesinde anonim bir şekilde oyun oynayabilirsiniz.

    • Buraya tıklayarak let bet's üyesi olup oyunlarına göz atabilirsiniz, ücretsiz olarak vereceği bonusla oyunları deneyebilirsiniz.

    Let.Bet'in diğer kumarhane coinlerinden farkı nedir?
    1. Let.bette hiç bir işlem ücreti yoktur.
    2. Yeni ve benzersiz blockchain tabanına sahiptir.
    3. Daha nitelikli akıllı sözleşmelere sahiptir.
    4. Anlık işlemler için ERC-20 kullanmanıza ihtiyacınız yok.
    5. Özel anahtarına sahip olabildiğiniz LET cüzdan.

    Let.Bet Cüzdanı nasıl oluşturulur?
    Gizli anahtarınızın size ait olduğu LET cüzdanına sahip olma imkanınız var.
    Buraya tıklayarak cüzdan oluşturma adresine gidebilirsiniz.

    Do not forget yazan kırmızı kutucuğa şifrenizi yazdıktan sonra, alta ki sarı çizgili create new wallet yazan kutucuğa tıklıyoruz.
    Ve cüzdanımız artık hazır.
    Depozit (İBAN gibidir) adresinizi ve özel private keyinizi kayıt edin. Dilerseniz ayrıca cüzdanınızı bilgisayarınıza indirip flash bellekte saklayabilirsiniz.

    Unutmamanız gereken şeyler
    1.)Depozit adresini not al,
    2.)Private keyini not al,
    3.)Cüzdana en başta koyduğun şifreyi unutma.

    Let.Bets gösterge panelinden bir görüntü

    Let.bette hangi oyunlar var
    Şuan beta aşamasında olduğu için 3 farklı seçenek var. Spor bahisleri,Rulet ve Jackpot makinesi.
    İlerleyen günlerde pokerden tutun, at yarışına kadar pek çok oyunun gelmesi bekleniyor.

    Let.bet ico'su hakkında bilgiler
    Ön satışlara 20 ocakta başlandı ve toplam 20 milyon adet let coin satışa çıkarıldı.
    Crowdsale ise 25 şubatta başlayacak ve toplam 70 milyon coin satışta olacak.

    Toplam kaç adet let coini var?
    Maksimum sayısı 199 Milyondur. Fakat dolaşımdaki miktar borsalara çıktığı zaman 90 milyon olacak. Kalan kısım ise 5 yıl boyunca dondurulacak.
    Let.bet borsaya ne zaman girer?
    Yol haritasına göre nisan - mayıs aylarında borsaya girmesi bekleniyor.

    Let.bet borsaya ne zaman girer?
    Yol haritasına göre nisan - mayıs aylarında borsaya girmesi bekleniyor.

    let.bet hakkındaki sorularınızı bu başlık altından sorabilirsiniz.

    Let.bet bağlantıları

    Resmi web sitesi; https://let.bet/
    Beyaz sayfa; https://static.let.bet/whitepaper.pdf
    Telegram adresi; https://t.me/LetBetCoin

    Misantropistkriptokadınadmin
  • ÜCRETSİZ ÜYELİK İLE BİNLERCE DOLAR KAZANABİLECEĞİNİZ İCOLAR (14.02.2018 GÜNCELLENDİ)

    Paylaşım için teşekkürler bu gece inceleyeceğim.

    Bounty kampanyalarını takip ediyorum fakat genellikle zor şeyler istiyorlar.
    Basit şartlarla örneğin kayıt ol telegram guruba katıl twitter sayfasını beğen gibi ufak işleri bir başlık altında toplarsak çok faydalı olacak.

    Başka bulursanız daha lütfen başlık altına ekleyin, Refli linkinizden üye olacağım.

    ceto7856Misantropist
  • ETHEREUM SOFT [AIRDROP]

    Katıldım, sizde benim başlığıma bakabilirsiniz eksik olan coinler varsa toplayabilirsin.
    http://coinforum.gen.tr/discussion/358/bedava-coin-kampanyalari-suerekli-guencel

    godisone
  • Etherium cüzdan nasıl saklanır?

    Flasha dikkat edin bir şey başına gelmesin. Flashtan ayrıca cüzdan bilgilerini ayrıca bir yere not etmenizi öneririm.