Yaga.BestContent.Recent

  • Yeni Form Tipi Airdroplar (Güncel)!!!!

    güncelll

    brahimi
  • POKERBOX Airdrop!!!

    hemen ediyorum

    brahimi
  • TRONX CLASSİC Airdrop!!!!

    takip ediyorum

    brahimi
  • 11 Çok Değerli Form Tipi Airdrop!!!! (Kaçırmayın)

    bilgiler için teşekkürler

    brahimi
  • Innovative Bioresearch Airdrop!!!

    teşekkürler

    brahimi
  • Lympo İco İncelemesi

    Lympo İco İncelemesi

    Merhabalar, bugün inceleyeceğim ico sağlık ve fitness sektörü üzerine geliştiren Lympo isimli proje olacak.

    Lympo nedir?
    Lympo kısaca blok zincir alt yapısını kullanan fitness ve sağlık ekosistemidir. Lympo Fitness ve sağlıklı yaşam ile ilgili bir merkez haline gelmek istiyor. Uzaktan fitness hocasından eğitim almak son yıllarda bir sektör haline geldi. Özellikle youtube kanalları üzerinden kendilerini tanıtma imkanına sahip olan fitness uzmanlarının bir kısmı ücret karşılığı uzaktan eğitim vermeye başladı. Lympo oluşan bu sektörü düzenli hale getirecektir.

    Ayrıca ek bilgiler vermek gerekirse proje bilgilerinde ülke olarak Estonya yazmaktadır. Daha önceki yazılarımda söylediğim gibi Estonya'nın adını gördüğüm projeler benden ayrıca bir artı alıyor. Çünkü Estonya ülke olarak dünyada yazılım ve teknoloji yatırımları konusunda bir numaradır.
    Daha fazla pay ayıran ülke bulunmuyor, gelecekte Estonya büyük bir ülke olacak. Estonya'nın bilim ve teknolojiye olan düşkünlüğünü görünce kendi ülkem adına üzülüyorum. Her neyse konuyu fazla dağıtmaya gerek yok.

    Ayrıca proje prestijli ico inceleme sitesi olan icobench üzerinden 4.3 gibi yüksek bir puan almıştır. (puanlar 5 üzerinden hesaplanır)

    Lympo ekosistemi
    Lypmo ekosisteminde, fitness uzmanları, fitness yada diyet için hizmet alan kullanıcılar , sağlık ve fitness alanında uygulama geliştirenler, Uygulama geliştirenlere yatırım yapan yatırımcılar (Kitle fonlama var) ,sektör ile alakalı iş yerleri ve iş verenler gibi çok sayıda gruplardan oluşur.

    Pazara bakış
    Online sağlık uygulamaları 2016 yılında 3.2 milyar dolara ulaşmıştır. Sağlık ve spor uygulamaları pazarı her geçen gün dahada artmaktadır.
    Blokzincir teknolojisinin devreye girmesi ile daha güvenilir hale gelecek olan pazarın önümüzdeki 5 yıl içinde 3-4 kat büyümesi bekleniyor.

    Veriler para ediyor
    Blokzincirin hayatımıza girmesi ile birlikte merkezsiz adil ve gelir paylaşımına uygun sistemler ortaya çıkmaya başladı. Çünkü blokzincir altyapısının temel özelliği değiştirilemez ve şeffaf olmasıdır. Blokzincir tabanlı veriler doğruluk arz ettiği için veri olarak ayrıca maddi değer taşır.
    Diğer projelerden örnek verecek olursam örneğin stox projesi tahmin verileri üzerine kurulu bir sistem ve burada insanlara tahmin yapmaları isteniyor ve karşılığında token kazanıyorlar. İnsanların düşünceleri verileştirip maddi bir karşılık buluyor. Yine sağlık üzerine yapılan bazı icolar kişisel verilen maddi karşılığından bahsediyordu. Lympo'da kişisel spor ve sağlık verileri üreten kullanıcılarına aynı sistemle token kazanma şansı verecek.Sonuç aldığınız tedavi yöntemleri örneğin kırık çıkık sonrası aldığınız online fizik tedavi-fitness hizmetinden alacağınız sonuç bir veri olarak işlenir. Veri havuzu oluşturmaya katkı sağladığınız için buradan pay alırsınız.

    Sağlık sigortaları ve Lympo
    Sağlık sigortası yaptırırken Lympo verilerini hesaplamaya dahil edip daha uygun bir ücretle sigorta yapılabileceğinden bahsediliyor.
    Yani Lympo üzerinden aldığınız hizmetleri sigorta şirketine göstererek, ben sağlıklı bir insanım düzenli spor yapıyor, beslenme için özel diyetisyenlerden hizmet alıyorum diyerek, bunun için sigorta indirimi isteyebilirsiniz. Tabi bunlar sigorta şirketlerinin kendi yapılarına bağlıdır. Yarın öbürgün bu sigorta şirtketleride blokzincire kaymaya başlarsa, kişiye uygun daha akıllı tarifeler yaratmak isteyeceklerdir. Bunun için hesaplama parametreleri değişiklik gösterecektir, bu parametrelerden bir tanesi satın alınan sağlık hizmetleri olması gayet mantıklı görünüyor.
    Örneğin ülkemizde alkol ve sigarada vergi oranları yüksektir, pek çok kişi asıl arkasında yatan sebebi bilmiyor. Çünkü bu zararlı mallar insanların hastalığa yakalanmasına sebep oluyor ve daha fazla sağlık harcamaları için devlete yük oluyorlar. Devlette yarın öbürgün hasta olma ihtimalinizi fazla görüyor, bu sebepten zararlı alışkanlıkları olanlardan daha fazla vergi almayı uygun görüyor. Madem zararlı alışkanlıklar ödediğimiz vergilere etki ediyorsa, en azından yapacağınız sağlık ve spor adına olan işlemler içinde olumlu yönde bir etki etmesini beklemeliyiz.
    Sağlık sigortası olayı için şuan erken konuşmak istemem fakat 10 yıl sonra mutlaka bu tarz sistemler ile akıllı primler hesaplanacaktır.

    İco bilgileri
    1 ETH karşılığında 40.000 Lympo tokeni satın alabilirsiniz. Toplam maksimum token sayısı 1.000.000.000 LYM olarak belirlenmiştir.
    Aşağıdaki grafikte tokenlerin satışa sunulanları ve kalan tokenlerin pay edilişini gösteren grafiği inceleyebilirsiniz.

    Lympo ile ilgili daha fazla bilgiye ihtiyaç duyuyorsanız aşağıdaki bağlantıları ziyaret edebilirsiniz.

    Bağlantılar
    Resmi web sayfası: http://lympo.io/
    Beyaz sayfa: https://lympo.io/wp-content/uploads/2017/12/whitepaper.pdf?v5
    Telegram: https://t.me/lympo


    Yazar Hakkında:
    BTT username: coinforumgentr
    ETH Wallet: 0x31720F8E9A9acEfE102C450764e5F1a0F5BC985c

    To_MoonKyo
  • Airdroplardan Kazanabileceğimizin Kanıtı!!! (Airdrop Ödemeleri)

    Arkadaşlar şimdiye kadar bir çok airdrop paylaştım. Katılan, katılmayan arkadaşlar oldu. Bazıları çekindi belki bir şey çıkar mı bunlardan boşa zaman mı harcıyoruz diye. Bu yüzden aşağıda etherscan hesabımın ekran görüntüsünü paylaşıyorum. Hesabıma airdroplardan gelen tokenlar ve şu an ki güncel fiyatları ve total fiyat var. Yaklaşık 3300$ değerinde. Şu ana kadar 100 civarı token geldi hesabıma ve bunların 15 tanesi borsaya girdi daha. Fotoğrafta da göreceksiniz En değerli olanlarının görüntüsü var. Aşağıya doğru devam ediyor ben en değerlilerinin görüntüsünü paylaşıyorum. Çok uzun zamandır uğraşmıyorum yaklaşık bir kaç ay oldu airdroplara katılmaya başlamam. Eğer uğraşırsanız gerçekten kazançlı çıkarsınız arkadaşlar. Evet bazen boş değersiz airdroplarda çıkıyor ama denemekten zarar gelmez. Zamanınız olduğu kadar hiç birini kaçırmamanızı tavsiye ederim. Ayrıca bu tokenları nasıl satacağını bilmeyen öğrenmek isteyen merak eden arkadaşlar için de bir bağlantı paylaşıyorum. Video da detaylı anlatılmış. Bende o videodan öğrendim. Herkese bol kazançlar.

    coinforumgentr
  • LOANDEX Airdrop!!!!

    1. Telegram ve twitter adreslerini takip et.
    2. Twitter ve telegram adını gir.
    3. Eth Adresi gir.

    250 token veriyor.

    https://loandex.bountyplatform.io/airdrop/1160/join?ref=3f9fad50eb063f8b246c83fc89ac5ff4

    metehan
  • $oarCoin Airdrop

    TYPE: Form

    1.e-mail adresi gir
    2. Eth addresi gir
    3. Twitter adınızı girin
    4. Telegram adınızı girin

    referans mail: ibrahimgler801@mynet.com

    https://goo.gl/hmvAdU

    dudung182
  • Adhive İco incelemesi

    Adhive İco incelemesi

    Merhabalar, bugünkü incelememiz AdHive isimli ico üzerine olacak.
    AdHive nedir?
    İcoBench puanı 4.7 olan reklamcılık sektörü üzerine çok konuşulan bir projedir.
    Digital reklamcılık sektörü üzerine olan bu proje benim ilgimi fazlasıyla çekti. Proje 2016 yılından beri geliştiriliyor.
    Her gecen gün klasik reklamcılık açık hava reklamcılığı dediğimiz sektör yerini digital reklamcılığa bırakıyor. Çünkü insanlar teknolojinin gelişmesi ile birlikte daha fazla İnternet üzerinde zaman geçiriyorlar. AdHive ise digital reklamcılık sektöründe üst düzey bir proje ile geliyor.
    İcobench bilgilerinde proje bilgilerinde ülke olarak Estonya'yı görmem beni dahada heyecanlandırdı. Dünya üzerinde teknolojiye en çok yatırım yapan ülke Estonya'dır. Biliyorsunuz ki dünya çok hızlı değişiyor, önümüzdeki yıllarda üretim olarak bilgi ve teknoloji önem kazanacak. Ne sanayi nede tarım, önümüzdeki yılların değeri bilgi olacak. Projenin ilk ayağı Rusya ve Amerika'da başlayacak ve daha sonra tüm dünyaya yayılacaktır. Her neyse gelelim projeye, arkadaşlar AdHive , dünyada ilk yapay zeka kontrolünde olan küresel influencer marketing ve native advertising üzerine odaklanmıştır.
    Reklamcılık sektörüne yabancı olanlar için öncelikle bu anahtar kavramları açıklamak istiyorum.

    Influencer Marketing nedir?
    Youtube,Twitter,Facebook,Pericope,İnstagram vs her türlü sosyal medya sitesinde yüksek takipçi sayısı olanların anlaştıkları markaları sosyal medya hesabını kullanarak reklamını yapmasıdır.
    Sosyal medya fenomenlerini incelerseniz neredeyse TV kanallarından fazla izlenmeleri var ve bu tarz reklamlar hedef kitleyi çok güzel yakalamanızı sağlıyor. Bence reklamcılığın en büyük yükselişi gelecek yıllarda influencer marketing alanında olacaktır. Araya birde küçük bir bilgi sıkıştırayım; Digital reklamcılık sektörü 2017 yılı itibari ile TV reklam piyasasını geçmiştir. Gelecek yıllarda ise sürekli olarak katlamaya devam edecektir.

    Native advertising nedir?
    Türkçe karşılığı doğal reklam anlamına gelir. Farklı bir değişle buna gizli reklamlar dersek daha doğru olacak. Örneğin Türkiye'de onedio sitesinde pek çok içerik bulunmaktadır, özellikle bu içeriklerin arasına gizlenmiş bazı reklamlar oluyor. Örnek vermek gerekirse en iyi patates kızartma yöntemleri isimli bir yazınsal içerikte araya burger kingin enfes patatesleri kadar olmasa da şeklinde bir cümle yerleştiriyor.
    Okuyucu ise bunu tam olarak reklam olarak algılayamıyor. Arkadaşlar, reklamcılık sektörü ile bir ara ilgilendim emin olun bundan daha iyi bir reklamcılık örneği yoktur. Normalde insanlar reklama karşı önyargılıdır fakat reklam olmadığını düşündüğü bir durumda reklama maruz kalırsa markaya karşı önyargı ve direnç kırılır. Böylece marka zihninizde yer etmeye başlar hemde olumlu bir şekilde. Örneğimizde dediğimiz gibi enfes patates kızartması yapan markamızın patateslerinden hemen gidip alacak değilsiniz, fakat bir alışveriş merkezine gittiğiniz zaman çeşitli markalar arasında seçim yapacağınız an oraya gizlenen küçük reklam sizi aşina olduğunuz markaya yönlendirecektir. Bu tarz reklamların maliyetleri de çok düşüktür ve maliyetlerine oranla çokta güçlü etkileri vardır. İzleyici tarafından her yerde kullanılan bilindik bir marka imajı yaratılmasını sağlar. 2016 yılında 40.2 milyar dolarlık bir piyasaya sahip olan native advertising 2020'ye kadar 85.5 milyar dolara yükselmesi bekleniyor. (AdYouLike'a göre)

    Problem nedir?
    Yukarıda vermiş olduğum reklamcılık türleri örneklerinin uygulanması günümüzde epey zor oluyor. Hem reklam veren açısından, hemde reklam alan İnternet içerik oluşturucuları açısından. Sosyal medyada fenomen olmak için can atan gençlerin AdHive'ye ilgi göstereceğini düşünüyorum. Biliyorsunuz ki ülkemizde son 2-3 yıldır bir Youtube kanalı furyası başladı. Hatta Youtube kanalı açmak ülkemizde işkur kapsamına alındı ve destekler verilmesi gündeme geldi. 10-15 yaş arası hemen hemen her çocuğun bir kez kanal açma girişimi mutlaka olmuştur. İyi kötü izlenmeye sahip irili ufaklı pek çok kanal var fakat bu kanallar youtube hizmetinin kendilerine sunduğu google reklamlarından sadece para kazanabiliyorlar. AdHive sayesinde artık farklı kapılarda içerik üreticileri için açılacak.

    AdHive nasıl çalışır?
    Evet, reklamcılık terimlerine ve bu alandaki probleme değindikten sonra Adhive bize nasıl çözümler sunacak bakalım.
    Yazının başında dediğim gibi yapay zeka devreye giriyor, ses tanıma ve yüz tanıma gibi karışık bir algoritmayla reklam verenler için en ideal sosyal medya fenomenlerini bulacağını iddia ediyor. Ses tanıma ve yüz tanıma özellikleri sayesinde ödemeler otomatik bir hal alacak.
    X kişisi gerçekten Y markasını sesi ve yüzü ile Youtube üzerinde 2 dakikalık videoda tanıtıp tanıtmadığı sistem tarafından otomatik algılanacak ve akıllı sözleşmeler aracılığı ile ADH tokenler ile ödeme yapılabilecek. (Ödeme yöntemi olarak diğer kripto para birimlerinin de kullanılabileceği belirtiliyor fakat ADH kullanılması çeşitli bonuslarla teşvik edilmiş. Sadece diğer kripto paralar değil aynı zamanda fiat para birimleride kullanılabilecekmiş.) Yapay zeka her gecen gün daha iyi tahminler yaparak kendini geliştirecek böylece AdHive her gecen gün reklam veren sayısı artacak.

    Aşağıdaki görselde AdHive projesinin temel çalışma prensibini görebilirsiniz.

    AdHive İco bilgileri
    İco hakkında bilgi verecek olursam tokenlerin %60'ı satılacak, %16 ağın büyümesi için, %11 kurucular için, %3.5 bounty ve benzeri hibeler için, %2 yedek fon ve %1 yasal uygunluk - hukuk giderleri için ayrılmış.
    Ön satış 30 ocak 6 şubat arasındaydı ve tamamı şuan satılmış görünüyor. 21 şubat - 14 mart arasında 1.faz token satışları başlıyor.
    Bu satışlarda 1 EHT karşılığında 5000 - 5750 arası ADH token alabilirsiniz. (%15' bonus var) Bu satış evresinde toplam 12 milyon dolarlık satış yapılacak.

    AdHive hakkında merak ettiklerinizi sorabilirsiniz, elimden geldiğince bilgim dahilinde açıklamaya çalışırım.

    Detaylı bilgiler için aşağıdaki bağlantıları inceleyebilirsiniz.
    Bağlantılar
    Resmi web sitesi; https://adhive.tv/
    Beyaz sayfası; https://adhive.tv/adhive_whitepaper.pdf
    Twitter sayfası; https://twitter.com/AdhiveTv
    Telegram grubu; https://t.me/adhivetv
    Facebook sayfası; https://www.facebook.com/adhivetv
    İcoBench; https://icobench.com/ico/adhive


    Yazar hakkında:
    BTT username: coinforumgentr

    ETH: 0x31720F8E9A9acEfE102C450764e5F1a0F5BC985c

    VxMisantropistkriptokadınJKyoTo_Moon